Sattuipa tuossa tänä aamuna yövuorosta palatessa...
Auto oli ollut yön työmaalla tallissa sulamassa, ulkona -28C. Lähti tulille kuin palmun alta kesäilmoilla.:)
Työmatkaa noin 80km, ja jossain välissä n 90km/h tasaisessa ajossa laatikko nykäisi muutaman kerran ja kierroslukumittari heilahti hieman. Sitten kaikki kuiten palasi normaaliksi ja matka jatkui.
Kilometri ennen kotia kun käännyin maantieltä pienemmälle tielle, laatikko alkoi heti kohta nykimään ja vikuroimaan. Samalla kierrokset koneessa heiluivat ihan miten sattuun. Näytti hetken jo siltä että matkanteko loppuu siihen, mutta ilmeisesti jokin vikatila meni siinä lennossa pälle ja nilkutin kotipihaan.
Iltapäivällä auto lähti ihan normaalisti käyntiin, mutta laitettaessa laatikkoa pakille, ei tapahdu mitään. Aivan kuin laatikko olisi N- tai P- asennossa. Laitettaessa D:lle auto pyrkii selväsi liikkumaan eteenpäin, mutta laatikko ei kuitenkaan ole normaalin oloinen, vaan pikemminkin pyrkii luistamaan. Lämpötolppa on nyt edessä esteenä eteenpäin ajolle.
Auto on -98 A4 B5 avantti AFB-koneella ja 5v -tippilootalla. Ruiskupumppu on korjautettu n.40 tkm sitten ja samoihin aikoihin on vaihdettu myös laatikon öljyt. Ajettu 302 tkm.
Osaisko joku kertoa että mikä mahtaaa olla vikana, ja saako tuosta mahdollisesti VAG-comilla mitään irti?
Kiitos vastauksiata jo etkäteen!
Auto oli ollut yön työmaalla tallissa sulamassa, ulkona -28C. Lähti tulille kuin palmun alta kesäilmoilla.:)
Työmatkaa noin 80km, ja jossain välissä n 90km/h tasaisessa ajossa laatikko nykäisi muutaman kerran ja kierroslukumittari heilahti hieman. Sitten kaikki kuiten palasi normaaliksi ja matka jatkui.
Kilometri ennen kotia kun käännyin maantieltä pienemmälle tielle, laatikko alkoi heti kohta nykimään ja vikuroimaan. Samalla kierrokset koneessa heiluivat ihan miten sattuun. Näytti hetken jo siltä että matkanteko loppuu siihen, mutta ilmeisesti jokin vikatila meni siinä lennossa pälle ja nilkutin kotipihaan.
Iltapäivällä auto lähti ihan normaalisti käyntiin, mutta laitettaessa laatikkoa pakille, ei tapahdu mitään. Aivan kuin laatikko olisi N- tai P- asennossa. Laitettaessa D:lle auto pyrkii selväsi liikkumaan eteenpäin, mutta laatikko ei kuitenkaan ole normaalin oloinen, vaan pikemminkin pyrkii luistamaan. Lämpötolppa on nyt edessä esteenä eteenpäin ajolle.
Auto on -98 A4 B5 avantti AFB-koneella ja 5v -tippilootalla. Ruiskupumppu on korjautettu n.40 tkm sitten ja samoihin aikoihin on vaihdettu myös laatikon öljyt. Ajettu 302 tkm.
Osaisko joku kertoa että mikä mahtaaa olla vikana, ja saako tuosta mahdollisesti VAG-comilla mitään irti?
Kiitos vastauksiata jo etkäteen!
Comment