Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

3b kansihumppa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 3b kansihumppa

Tervedys teille auto-union miehille.
    Kertopaaka mulle 3b-mootorin kannen mahdollisuudet??
    Jos laitetaan esim 10,9 nostolla nokat. No ongelma tulee venttiilin jousissa. asennusmitassa 30kg seetipaine, ja 92kg maxit.
    Jos ko. moottoria pitäis kierrättää kasitonnii, niin rupeis venttiili lentämään. Yhtään ei voi laittaa simmiä (2mm) jousen alle, kun on jousi nipussa. Ma olen kuullu korkeista retainereistä ja pitkistä jousista??

laitat nokille tarkoitetut jouset.miksi konetta pitää kierrättää noin paljon??mikä tehotavoite??
    8000kierroksessa rupee öljypumppu ogelmia tulemaan,joudut siirtymään kuivasumppu voiteluun

Comment

Dahlbäck Racingilta saa Audin 20 VT vitospataan kuivasumppu pakettia:Dry sump system for Audi 5-cyl engines. Includes 4 chamber pump, oil train, filterhousing, belt, cam gear and pump mounts.
      Alvillinen hinta 4280 euroa.

Comment

Schrickiltä löytyy myös jouset noille nenille. Sen jälkeen voi kierrättää sen karvan päälle 8k.
        Noita jenkoja tosin tarvitaan vasta jos ihan oikeesti ruvetaan isoja tehoja repimään.

Comment

Joo vakiojousien kanssa kyllä rupeaa lentämään jo noin 7500:ssa. Ne ei ole mitenkään erityisen jämäkät ne jouset.
          Myös esim rosten performance myy tiukempaa jousisatsia.

Comment

3b kansihumppa

Näin. Mulla on kyllä "rosten" jouset käytössä, on ne vaan pahuksen lyhyet!
            Nyt ma löysin syvät retainerit jossa voi käyttää 5mm pitempää jousta,saadaan seetipaineet kohdallen. Eikös 3b moottori pitäis kestää kierrättää 8000 ilman gastrol ongelmaa???
            Nyt lyö vielä pakoputki ongelman.... ei kellää olis tiedossa, mistä vois
            hankkia ovaaliputkea sopivasti.
            Kiitos muuten äskeisistä kommenteista teille!!

Comment

Working...
            X