Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS2 kytkin ei irrota

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Eipä mene pykälät päälle uudellakakaan työsylinterillä. Pääsylinteri ei ole ainakaan vuotanut. Poljintuntuma on ihan ok ja kytkin ei luista ajossa.

    Taitaa mennä askin irrotteluksi.

    Comment


    • #32
      Alkuperäinen kirjoittaja Sleepy2 Näytä viesti
      Eipä mene pykälät päälle uudellakakaan työsylinterillä. Pääsylinteri ei ole ainakaan vuotanut. Poljintuntuma on ihan ok ja kytkin ei luista ajossa.

      Taitaa mennä askin irrotteluksi.
      Kuulostaa todella tutulle nuo oireet...

      Comment


      • #33
        Lopullinen vika oli sitten paineasetelmassa.
        Attached Files

        Comment


          #34
          Työsylkän kiinnityspultti on irroitettu ja sylinteri heiluu hieman. Mitenköhän tulee kolostaan ulos? Ei pomppaa edes pois paikoiltaan, vaikka kytkimen painaa pohjaan. Neuvo ois paikallaan.

          Comment


          • #35
            Pultin korvakko on sellaisessa saman muotoisessa kolossa. Paina vaikka vähän sisään ketkimeen päin ja heiluttele samalla.

            Comment


              #36
              Kiitos neuvosta. Lähti, kun lämpes. Uuden paikalleen laitto olikin "mielenkiintoinen" homma. Sylkkä piti painaa kasaan ja "lukita" kahdella kierroksella sähköteippiä. Muuten ei mitään mahdollisuutta saada tarpeeksi pohjaan, jotta ois hahloonsa sujahtanut. Ilmaaminen taas oli helppoa. Paineilmaa nestesäiliöön korkin reiästä varovasti, ettei jarrunestesäiliö kajahda ja sylinterin ilmausnippa täysin auki. Painaa noin puoli säiliöö nestettä läpi ja nippa kiinni. Sen jälkeen vemputi-vemputi poljinta, jotta tunto tulee ja lisää nestettä, korkki säiliöstä kiinni ja paineilmaa. Ilmaus tehty.

              Hauska yksityiskohta autostani löytyi. Vaihteisto on uudempi CRB. Tyyppitarra sanoo muuta.

              Comment

              Working...
              X