Työsylkän kiinnityspultti on irroitettu ja sylinteri heiluu hieman. Mitenköhän tulee kolostaan ulos? Ei pomppaa edes pois paikoiltaan, vaikka kytkimen painaa pohjaan. Neuvo ois paikallaan.
Kiitos neuvosta. Lähti, kun lämpes. Uuden paikalleen laitto olikin "mielenkiintoinen" homma. Sylkkä piti painaa kasaan ja "lukita" kahdella kierroksella sähköteippiä. Muuten ei mitään mahdollisuutta saada tarpeeksi pohjaan, jotta ois hahloonsa sujahtanut. Ilmaaminen taas oli helppoa. Paineilmaa nestesäiliöön korkin reiästä varovasti, ettei jarrunestesäiliö kajahda ja sylinterin ilmausnippa täysin auki. Painaa noin puoli säiliöö nestettä läpi ja nippa kiinni. Sen jälkeen vemputi-vemputi poljinta, jotta tunto tulee ja lisää nestettä, korkki säiliöstä kiinni ja paineilmaa. Ilmaus tehty.
Hauska yksityiskohta autostani löytyi. Vaihteisto on uudempi CRB. Tyyppitarra sanoo muuta.
Comment