Selailin aiheita ja jotain vinkkejä tuolta löytyi mutta jos jollain tulisi mieleen sellaista mitä en vielä itse keksinyt.
Ehdinkin jo vähän ihmetellä kun ei pariin viikkoon ollut isompia murheita, tällä kertaa iski täysin yllättäen ja epäreilusti taas pahaan aikaan kuten bensapumppu kesälomalle lähtiessä.
Kävin tapani mukaan huuhtomassa suolaa pois ennen kuin pakkanen taas kiristyy, ajoin muutaman minuutin kotiinpäin kun vaihteet ei enää menneet päälle. Tuttu homma aikaisemmista Audeista kun kytkimen nestepuoli alkoi takerrella, tällä kertaa poljin tuntui kuitenkin normaalilta. Aluksi epäilin että pesu olisi jotenkin liittynyt asiaan mutta ei tullut mieleen mitä siellä voi noin herkästi mennä. Pääsin kotiin kun tuota ilman kytkintä ajamista on tullut aikoinaan pakon edessä harjoiteltua parillakin Audilla.
Irrottaa jonkin verran ja pitää yhtä hyvin kuin aikaisemminkin, ottaa kiinni samassa kohtaa kuin ennenkin. Ei täristä eli paineasetelma tuskin on rikki. Saattaa olla sylinterin jumittamista mutta luin jotain työsylinterin tapin päässä olevasta muovipalikasta joka voi murtua, onko ADU ympäristössä tuollaista ja onko kokemuksia kuinka vaikuttaa?
Sain illalla ajettua ilman kytkintä tallille noin 20km matkan kun oli hiljaisempi liikenne. Liikennevaloista joutui lähtemään startilla vaihde päällä, tarkalla vaihtamisella ei vaihteistokaan kärsinyt.
Pitää paneutua tarkemmin aiheeseen kun pääsee tallille, mallikohtaiset arvailut ja vinkit tervetulleita. Lähteekö tästä kopasta laatikko alakautta vai pitääkö nostaa koko kone pois nokalta? Saa nähdä tuleeko untakaan kun ei olisi aikaa lähteä autohommiin, pitää vain toivoa ettei tarvitse ottaa kytkintä ulos kun on pitänyt yllättävän hyvin. Huoltohistorian mukaan työsylinteri tai pääsylinteri on joskus uusittu joten on ne nesteetkin ainakin kerran vaihtuneet.
Ehdinkin jo vähän ihmetellä kun ei pariin viikkoon ollut isompia murheita, tällä kertaa iski täysin yllättäen ja epäreilusti taas pahaan aikaan kuten bensapumppu kesälomalle lähtiessä.
Kävin tapani mukaan huuhtomassa suolaa pois ennen kuin pakkanen taas kiristyy, ajoin muutaman minuutin kotiinpäin kun vaihteet ei enää menneet päälle. Tuttu homma aikaisemmista Audeista kun kytkimen nestepuoli alkoi takerrella, tällä kertaa poljin tuntui kuitenkin normaalilta. Aluksi epäilin että pesu olisi jotenkin liittynyt asiaan mutta ei tullut mieleen mitä siellä voi noin herkästi mennä. Pääsin kotiin kun tuota ilman kytkintä ajamista on tullut aikoinaan pakon edessä harjoiteltua parillakin Audilla.
Irrottaa jonkin verran ja pitää yhtä hyvin kuin aikaisemminkin, ottaa kiinni samassa kohtaa kuin ennenkin. Ei täristä eli paineasetelma tuskin on rikki. Saattaa olla sylinterin jumittamista mutta luin jotain työsylinterin tapin päässä olevasta muovipalikasta joka voi murtua, onko ADU ympäristössä tuollaista ja onko kokemuksia kuinka vaikuttaa?
Sain illalla ajettua ilman kytkintä tallille noin 20km matkan kun oli hiljaisempi liikenne. Liikennevaloista joutui lähtemään startilla vaihde päällä, tarkalla vaihtamisella ei vaihteistokaan kärsinyt.
Pitää paneutua tarkemmin aiheeseen kun pääsee tallille, mallikohtaiset arvailut ja vinkit tervetulleita. Lähteekö tästä kopasta laatikko alakautta vai pitääkö nostaa koko kone pois nokalta? Saa nähdä tuleeko untakaan kun ei olisi aikaa lähteä autohommiin, pitää vain toivoa ettei tarvitse ottaa kytkintä ulos kun on pitänyt yllättävän hyvin. Huoltohistorian mukaan työsylinteri tai pääsylinteri on joskus uusittu joten on ne nesteetkin ainakin kerran vaihtuneet.
Comment