Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä ilmamassamittari? (S6 4.2 vm.-95)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mistä ilmamassamittari? (S6 4.2 vm.-95)

Morjens kaikille audimiehille ja tytöille.
    Olen uusi käyttäjä ja en tiedä minnekkä oikein kirjottaisin?

Kysymykseni kuuluu,että mistä saisin tilattua/ostettua audiini maffin
    (ilmamassamittarin) kun nykyinen temppuilee?

Ja yksi sivulista on tippunut apukuskinpuolelta edestä se pienin heti renkaan takaa.

Jos jollain sattuisi olemaan ylim. Ostaisin mielelläni sen pois.
    Viimeksi muokannut okkim; 29.12.2009, 19:28. Perustelu: Otsikko korjattu

Selaile rauhassa niin pääset kärryille miten täällä homma toimii. Massamittaria saanee ihan tarvikkeenakin. Kannattaa alkuperäisnumero vanhasta ottaa lapulle mukaan. Se lienee 077133471C. Enpä ole ihan just kuullut, että noita vanhoja olisi hajonnut. Miten varmistettu, että massamittarissa vika?
    Käytetyn voi löytää tämän foorumin kautta naputtelemalla ostopuolelle ilmoitus. Sama homma listan kanssa.

Tässä yksi hyödyllinen linkki http://acf.demoefekti.net/

Otsikon kuvaavuutta voit myös jatkossa funtsata.
    Viimeksi muokannut porkkis; 29.12.2009, 17:46. Perustelu: väärää osanumeroa, typoo yms

Comment

No itse asiassa ei ole vielä varmaa onko vika maffissa,päättelin oireista kun tuppaa lähtiessä liikenteeseen tukehtumaan.
      Eli joutuu antamaan kaasua reilummin lähtiessä liikkeelle.

Edellisessä audissa oli samoja oireita tosin oli -93 lötkö.
      tutkin vielä letkut ennenkuin ostan mitään osia

Kiitti linkistä on todella hyödyllinen.

Comment

Minulla olis ylimääräisenä 077133471E osanumerolla oleva ilmamassamittari. VagCatin mukaan käy ABZ,AEM,AGH,AHC,AKG,AKH,AEW,AKJ,AHK.

Jos on sopiva niin lähtee sopuhintaan.

Comment

Hei,vielä olisi semmoinen ongelma jos joku osaisi auttaa...
          eli laitatin autooni letkulämmittimen ja sen jälkeen ei ole lähtenyt auto kunnolla pyörimään oltuaan lämmityksessä.
          Kylmällä koneella lähtee pirun hyvin käyntiin.

oliskohan joku anturi ottanut ihteensä?
          Laittoivat yläletkuun lämmittemen (ohjeen mukaan) olisiko se mahd. väärässä paikassa?

Autoni on edelleen sama 4.2 V8

Comment

veikkaisin että lämpötila anturi luule että kone on lämmin vaikka ei ole, anturihan on muistaakseeni siinä ylävesiletkun jälken heti..

Comment

Minulla on kahdessa autossa ollut letkulämmitin, kumpaakaan en ole itse asentanut mut molemmissa se oli kyl alavesiletkussa. Huonon käynnin syy juurikin tuo anturin lämpeneminen vaikka loppukone on kylmempi.

Comment

Niin arvelinkin että anturia kustaan silmään,taidan laittaa sen lämppärin alavesiletkuun niin rupiaa toimimaan.

Kiitoksia vastauksista

Comment

Working...
                X