Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

MC:hen viri-imusarja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • MC:hen viri-imusarja

    http://www.amworks.com/pictures/WRCweb2.jpg
    Onkos tollasta sovitettu onnistunein tuloksin alkuperäiseen nähden?

    #2
    joskus katteli aihioksi mutta oli mielestäni liian lyhyt.

    Comment


    • #3
      Jäi sentin kaks liian lyhkäseksi, mut sais sovitettua eka/viimosta putkee vähän kääntämällä tai jatkopalalla jatkamalla. Muuten vaikuttas ihan pätevältä valumöykkyyn nähden vai..suuttimille tulis enemmän tilaa yms. paljos ton alkuperäsen tilavuus on?

      Comment


      • #4
        jos alkuperäistä imusarjaa tarkoitus käyttää ja kaasuläppä tulee imusarjan etupäähän.silloin runnerit lähtee takaviistoon,tuskin kauhean hyvä ratkaisu??

        halvin ja hyvä ratkaisu käyttää ng 2-osaista imusarjaa,ja muokata siitä.tosin vaatii iso reikäisen kannen.
        Viimeksi muokannut kessu74; 28.12.2009, 20:52.

        Comment


        • #5
          http://www.amworks.com/pictures2/EVOWRC2.jpg
          Ton tyylistä lähinnä meinasin, valumöykky kokonaan pois ja joku 65-70mm kaasuläppä tohon laippaan. Jos noista runnereista tekee pidemmät (imusarja kauemmas koneesta), kärsiikö tuubisarjaan tehdä pidemmät putket, mitä tulis alkuperäisellä imusarjalla?
          Viimeksi muokannut JVTL; 29.12.2009, 20:22.

          Comment


          • #6
            Onkos mitään esteitä, et sijoittais kaasuläpän n. 60cm päähän imusarjasta (viiveitä tai jotain..) kiertäis ahtoputki koneen takaa?

            Comment


            • #7
              mulla kiertää ahtoputki koneen takaa,ja kaasuläppä on imusarja takapäässä.ei ole mielestäni lisännyt viivettä.

              Comment


              • #8
                Saishan sen kaasuläpän siihen imusarjaan tarpeeksi pitkällä vaijerilla, ei oikeen ole imusarjan etupuolella tilaa muutoksille. Onkos noilla runnereilla suurta merkitystä alavääntöön onko n. 9 cm vai n. 20-30 cm pitkät ja kerääjän tilavuudella?

                Comment


                • #9
                  Kummasta sitten tulee parempi loppu tulos, mc:n kansi ja laippa ja n. 5 cm vanhaa imusarjaa ja siitä uudella eteen päin, vai se ng:n isoreikäkansi ja kaksiosainen imusarja, ensinmäistä osaa käyttämällä ja laipasta uudella jatkamalla. käytännön kokemuksia?

                  Comment


                  • #10
                    aika vähän täällä on kokemuksia 10v moottoreiden imusarjan muutoksista.

                    KH:lla hyviä kokemuksia ng kannesta ja imusarjasta yli 700hv oli harisen penkissä,tuskin se kovin huono silloin voi olla.

                    Comment


                    • #11
                      Onhan ne rajut lukemat.. Ja tais olla vielä ajettava kokonaisuus. Kait se vaparin kans kestää sen minkä turbonkin? Toiset moittii ja toiset kehuu, eli toisin sanoen kokeilemalla selviää.

                      Comment


                      • #12
                        joo,vertailua ei ole,olishan samat tehot voinut saada myös turbon imusarjalla.
                        yleensä imusarjoilla ei kauheita tehon nousuja saa.

                        Comment


                        • #13
                          Onko kellään heittää imusarjan laipasta, eka/vipon runnerien keskeltä keskelle olevaa väliä 3?? mm.?

                          Comment


                          • #14
                            Auttaakos suuttimien sijoittaminen kannesta imukanaviin, palamis tapahtumaan vai mihin? Jos kannattaa.. missä kohtaa suuttimet pitäis olla (muutama sentti kannesta) ja missä kulmassa?

                            Comment


                            • #15
                              yleensä tilan säästämiseksi ne asennetaan imusarjaan.mulla on kulma noin 45ast.

                              Comment


                              • #16
                                Jatketaan aiheen vierestä: Mikä olisi WJ:n oman imusarjan korvaava vaihtoehto jos k-jetillä mennään?

                                Comment


                                • #17
                                  onko wj:ssä kaasuläppä etu-päässä imusarjaa??

                                  Comment


                                  • #18
                                    Takapäässä ja tilalle käypi oikeastaan mikä vain uudempi 10vt imusarja.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Mikäs olikaan kannessa oleva kierre sähkösuuttimien holkeille?

                                      Comment


                                      • #20
                                        Tuossapa kierteistä ja holkeista ainakin jotain infoa.
                                        http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...uttimen+kierre

                                        Comment

                                        Working...
                                        X