Jäi sentin kaks liian lyhkäseksi, mut sais sovitettua eka/viimosta putkee vähän kääntämällä tai jatkopalalla jatkamalla. Muuten vaikuttas ihan pätevältä valumöykkyyn nähden vai..suuttimille tulis enemmän tilaa yms. paljos ton alkuperäsen tilavuus on?
jos alkuperäistä imusarjaa tarkoitus käyttää ja kaasuläppä tulee imusarjan etupäähän.silloin runnerit lähtee takaviistoon,tuskin kauhean hyvä ratkaisu??
halvin ja hyvä ratkaisu käyttää ng 2-osaista imusarjaa,ja muokata siitä.tosin vaatii iso reikäisen kannen.
http://www.amworks.com/pictures2/EVOWRC2.jpg
Ton tyylistä lähinnä meinasin, valumöykky kokonaan pois ja joku 65-70mm kaasuläppä tohon laippaan. Jos noista runnereista tekee pidemmät (imusarja kauemmas koneesta), kärsiikö tuubisarjaan tehdä pidemmät putket, mitä tulis alkuperäisellä imusarjalla?
Saishan sen kaasuläpän siihen imusarjaan tarpeeksi pitkällä vaijerilla, ei oikeen ole imusarjan etupuolella tilaa muutoksille. Onkos noilla runnereilla suurta merkitystä alavääntöön onko n. 9 cm vai n. 20-30 cm pitkät ja kerääjän tilavuudella?
Kummasta sitten tulee parempi loppu tulos, mc:n kansi ja laippa ja n. 5 cm vanhaa imusarjaa ja siitä uudella eteen päin, vai se ng:n isoreikäkansi ja kaksiosainen imusarja, ensinmäistä osaa käyttämällä ja laipasta uudella jatkamalla. käytännön kokemuksia?
Onhan ne rajut lukemat.. Ja tais olla vielä ajettava kokonaisuus. Kait se vaparin kans kestää sen minkä turbonkin? Toiset moittii ja toiset kehuu, eli toisin sanoen kokeilemalla selviää.
Auttaakos suuttimien sijoittaminen kannesta imukanaviin, palamis tapahtumaan vai mihin? Jos kannattaa.. missä kohtaa suuttimet pitäis olla (muutama sentti kannesta) ja missä kulmassa?
Comment