Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 -97 quattro + käppäri

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 -97 quattro + käppäri

    miten tuon kuuluisi käyttäytyä kun vaudissa antaa käsijarrua? jarruttaako se etuakselia myös? kestääkö sillain edes tehdä? olen pienestä vauhdista vetässyt kytkin pohjassa käsijarrua ja kääntänyt auton sillain, jonka jälkeen olen sitten antanut kaasua sivuluisun ylläpitämiseen. hajotanko laatikon tuolla.

    #2
    Anna mennä vaan. Torsen ei häiriinny käsijarrun käyttämisestä. Tosin silloin kun itsellä vielä oli B5 1.8Tq niin yleensä luisto saatiin aikaan ohjauksen ja kaasun yhteisvaikutuksella käsijarrun sijaan. Sehän hidastaakin vauhtia ihan turhaan.

    Comment


    • #3
      itse olen koti liittymään tullut pikkasen kovemmalla vauhdilla ja kääntymistä auttanut käppärillä ja kun on lähes tapissa sladi niin antanut vaan kaasua että on saanut menemään oikeaan suuntaan.

      Comment


      • #4
        Kyl sen kaasulla luulis kääntyilevän siinä missä käpollakin, täytyy vaan painaa sitä kaasua silloin ku monen tekis mieli painaa jarrua...

        Jos käpoa tarvii käytellä ni mielummin sit kytkin pohjassa. Jos on veto päällä ja koskee käpoon ni ei se sinänsä jarruta keulaa, mut torseni kuvittelee et takana on parempi pito ja valtaosa moottorin tehoista menee sinne. -> koko auto hyytyy kun sitä päätä kerran jarrutellaan.

        EDIT: Elikkä näin käpolla: Pikkasen ylikovaa mutkaan, kytkin pohjaan, nykäys käppäristä, ja kun auto on poikittain ni kytkin ylös ja kaasulla ulos mutkasta.

        EDIT 2: Yli 90 asteisiin mutkiin suoralta tultaessa käpo on torsenipeleissä melkeinpä välttämätön, mut silloinkin mielellään kytkin pohjassa. Näin olen itse hyväks havainnu, tosin lähes joka talvi on oma Kuatro ollut tarhassa :D Vatasen jalat, mut...
        Viimeksi muokannut Kenda; 26.12.2009, 21:10.

        Comment


        • #5
          EDIT: Elikkä näin käpolla: Pikkasen ylikovaa mutkaan, kytkin pohjaan, nykäys käppäristä, ja kun auto on poikittain ni kytkin ylös ja kaasulla ulos mutkasta.

          EDIT 2: Yli 90 asteisiin mutkiin suoralta tultaessa käpo on torsenipeleissä melkeinpä välttämätön, mut silloinkin mielellään kytkin pohjassa. Näin olen itse hyväks havainnu, tosin lähes joka talvi on oma Kuatro ollut tarhassa :D Vatasen jalat, mut...


          juurikin näin olen toiminut. miettinyt vain mielessä että eihän toi torseeni hajoa tuosta minun leikkimisestä. ylikovaa mutkaan tultaessa ei ole vielä käyny mielessä laittaa lisää kaasua =)

          Comment


          • #6
            Mitäs tuo torsen tykkää jos käsijarru on unohtunut päälle? Vaimoke ehti ajaa kilometrin verran ennenkuin muisti ottaa käkkärin pois päältä? Onneksi oli edes talviaika, mutta onkohan tuo torsen ottanut tästä nokkiinsa?

            Comment


              #7
              Tuskinpa on ottanut probleemia. Ilmeisesti tuon ikäisessä ei ole hälyä vielä.

              Comment

              Working...
              X