Audissa alkoi viikko takaperin kytkinpoljin tahmaamaan, nousi ylös mutta hitaasti, myös nesteet vähenivät hiljalleen. Eilen kun piti lähteä quattroilemaan, niin oli painunut yön aikana poljin pohjaan ja nestettä hävinnyt säiliöstä reilusti.
Purin sen verran, että pääsin näkemään pääsylinterin ja se näytti märältä, eli todennäköisesti syyllinen yllämainittuun. Työsylinteri on vaihdettu kesällä.
Minkälainen operaatio on tuon pääsylinterin vaihto? Saako sen vaihdettua kabiinin puolelta? Entäpä ilmaus ilman mitään paineistus vermeitä, työsylinteristä?
Auto siis A6 C5 -00, 2.5 v6 tdi avant quattro
Purin sen verran, että pääsin näkemään pääsylinterin ja se näytti märältä, eli todennäköisesti syyllinen yllämainittuun. Työsylinteri on vaihdettu kesällä.
Minkälainen operaatio on tuon pääsylinterin vaihto? Saako sen vaihdettua kabiinin puolelta? Entäpä ilmaus ilman mitään paineistus vermeitä, työsylinteristä?
Auto siis A6 C5 -00, 2.5 v6 tdi avant quattro