Hain marmorilta uuden ja pitäs vaihtaa,eli onkohan paha homma ja tarviiko nesteitä tyhjentää.Auto on A4 B5 -98 adr,tunnistin löytyy varmaan moottorin takaosasta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Moottorin lämpötilan tunnistimen vaihto A4 B5
Collapse
X
-
Ei tarvi tyhjentää. Laita vaan jotain rättiä sinne alle kun sieltä kumminki saattaa jonkin verran tulla, että ei pakoputken päälle loisku. Paisarin korkin ku aukasee niin varmaan helpottaa sisällä pysymistä. Itse olen kahteen b5:seen vaihtanut sen ja toisessa ei tullu nestettä ja toisessa vähän :)
-
Imuputki irti joka kiertää sieltä rintapellin ja kannen välistä. Sitte näkyy anturi joka on vain sokalla kiinni. Sokka pois meisselillä avittaen ja uus anturi tilalle. Paineet pois vain järjestelmästä enste. Ite oon kevyesti uuden anturin tiivisteen voidellu saippualla niin menee helpommin perille. Nesteen takia ei tarvi hermoilla, ei sieltä tuu juuri mitään pois.
Comment
-
voisko viitata tohon anturiin, kun joskus lohkolämmitintä käyttäessä, kun sitten strattaa niin ei meinaa heti lähteä joskus kunnolla käyntiin? mutta heti toisella kerrralla lähtee normaalisti, tuli mieleen, että jos ensin ecu luulee moottorin lämpöjä toisenlaiseksi tms. vai onko tämä ihan hakuammuntaa?
Comment
-
Itelle vaihdettu termostaatti viime viikonloppuna ja kyllä se siihen auttoi että nyt koneen lämmöt nousee vaivatta tuonne 90 asteeseen. Tosin sisälle asti ei vielä lämmintä riitä.
Termostaatista lähtisin liikkeelle jos ei lämmöt nouse ja hytissä kylmää, ei ole kallis investointi ja taitaa noissa 1.8T koneissa olla suht helppo vaihtaa.
Comment
Comment