Tarinahan on tämä:
Alunperin laatikko hajosi, kun sieltä oli yhdestä kytkinpakasta hajonnut sokka.
Vein auton korjaamolle, missä se oli melkein kaksi kuukautta ja laatikko korjattiin täysin, osia vaihdettiin roppakaupalla.
Sain auton takaisin ja hintaa tuli 4500? noh, ajelin ja huomasin, että se mahdollinen vian aiheuttaja eli n.10-20km yhtäjaksoista ajamista 5vaihteella ja kaasun painallus, jotta vaihtaa neloselle niin tuntuu tosi ikävä täräys, muilla vaihteilla ei tapahdu tälläista.
Näin tapahtui edelleen vaikka loota oli korjattu.
Reklamoin tästä asiasta korjaamolle, joka totesi vaan, että aja muutama tuhat kilometriä ja tuo sitten öljynvaihtoon, kun sinne kuulema jää paskaa, jonka putsaa vain uusi öljy.
Ajoin sen n.1500km ja vein sen öljynvaihtoon, josta veloittivat 120?
Sama saatanan paukkaminen 5-4 jatkui edelleen.
Taas soitto pajalle niin sanoivat, että vika ei voi olla missään muussa, kuin laatikon venttiileissä.
Korjaussarja venttiilistöön tilattiin ja laitettiin, sain auton tänään takaisin ja menin heti ajamaan pitempää lenkkiä ja sama ongelma on edelleen mutta ei ehkä ihan niin pahana mutta kuitenkin täräyttää.
Tähän mennessä rahaa on palanut 5120? eikä vieläkään toimi niinkuin pitäisi.
Ihmettelen vaan, jos koko laatikko venttiilistöineen on läpikäyty ja homma ei oo siitä kummennut.
Mikähän sitä mahtaa vaivata?
Alunperin laatikko hajosi, kun sieltä oli yhdestä kytkinpakasta hajonnut sokka.
Vein auton korjaamolle, missä se oli melkein kaksi kuukautta ja laatikko korjattiin täysin, osia vaihdettiin roppakaupalla.
Sain auton takaisin ja hintaa tuli 4500? noh, ajelin ja huomasin, että se mahdollinen vian aiheuttaja eli n.10-20km yhtäjaksoista ajamista 5vaihteella ja kaasun painallus, jotta vaihtaa neloselle niin tuntuu tosi ikävä täräys, muilla vaihteilla ei tapahdu tälläista.
Näin tapahtui edelleen vaikka loota oli korjattu.
Reklamoin tästä asiasta korjaamolle, joka totesi vaan, että aja muutama tuhat kilometriä ja tuo sitten öljynvaihtoon, kun sinne kuulema jää paskaa, jonka putsaa vain uusi öljy.
Ajoin sen n.1500km ja vein sen öljynvaihtoon, josta veloittivat 120?
Sama saatanan paukkaminen 5-4 jatkui edelleen.
Taas soitto pajalle niin sanoivat, että vika ei voi olla missään muussa, kuin laatikon venttiileissä.
Korjaussarja venttiilistöön tilattiin ja laitettiin, sain auton tänään takaisin ja menin heti ajamaan pitempää lenkkiä ja sama ongelma on edelleen mutta ei ehkä ihan niin pahana mutta kuitenkin täräyttää.
Tähän mennessä rahaa on palanut 5120? eikä vieläkään toimi niinkuin pitäisi.
Ihmettelen vaan, jos koko laatikko venttiilistöineen on läpikäyty ja homma ei oo siitä kummennut.
Mikähän sitä mahtaa vaivata?
Comment