Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S6 automaatti tökkii pakkasella..

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S6 automaatti tökkii pakkasella..

Eli tiptronic-loota ei meinaa aina löytää vaihdetta, varsinkaan pakkia, kun autolla kylmänä lähtee. Pykälä kyllä löytyy kun hetken hakee mut onko tuo normaalia? Ja kun autolla hetken ajaa niin laatikko pelaa normaalisti. Eikä tämäkään ongelma ilmene kuin hyvin harvoin mutta pisti miettimään..

Kylmät öljyt ovat kankeita ja vielä kankeampia jos siellä on kosteutta joukossa (mikä on varmaa jos öljyjä ei ole koskaan vaihdettu)

Comment

Jeps, uudet öljyt sisään niin alkaa aika suurella todennäköisyydellä toimimaan.

Comment

Olis lootan kannalta terveellistä antaa käydä hetken joutokäynnillä (N) pakkaskeleillä, ja ajella alkumetrit suht rauhallisesti.

Comment

Faijan jenkki ruhonsiirtäjässä on samaa "vikaa", tarvii käyttää jonkin aikaa tai muuten matkan alku taittuu töksähdyksien saattelemana. Siitäkin huolimatta että siinä ei ole vanhat ölpät laatikossa.

Comment

Jotain outoa tuossa laatikossa on. Mulla ei moista tehnyt tuossa 2.7t A6:ssa eikä möskään tuossa 8:ssa (4.2). Autot on normaalisti kyllä aina tallissa, mutta oli ne joskus (mökillä) myös ulkosalla kovallakin pakkasella.-30 mittarissa ja aina vaihteet toimi moitteettomasti. Tosin täytyy myöntää,että noin kovilla pakkasilla en muista koskaan lähteneeni samalla sekunnilla ajamaan kun auton käynnistin eli ainakin pari minuuttia on saaneet käydä...

Comment

Ihan ok toimii kun hetken antaa käydä tyhjäkäynnillä. Kokeilen tuota öljynvaihtoa. Kannattaako suodatin ja tiiviste vaihtaa ensimmäisessä vaihdossa vai toisessa? Ja miten pian toinen vaihto tulisi tehdä? Koko öljyjähän ei kerralla saa vaihdettuakaan.

Comment

Mielummin molemmissa.

Comment

Mitään arvioo hintaluokasta mitä tuo kustantaa suodattimen ja tiivisteen kanssa?

Comment

N. 200e tai alle pitäis päästä kun hommaat esim. ATOYn kautta osat, vaikkapa marmorilta öljyt (mennee kerralla 5-6 litraa) ja käyt jossain asiansa osaavalla pajalla vaihdattamassa.

Ellet vaihda sitten itse.

Comment

Minä olen hakenut suodattimet ja tiivisteet http://www.jntrading.fi n. 40€ ja öljyt marmorilta n. 18€/L molemma Turuust

Comment

Working...
                      X