Tai kysymyksessä lähinnä kannentiivisteen vaihto.
Ensin hieman taustaa.
Auto on -97 ja koneena 74kW 1.6 litrainen, ajokilometrit 115000km.
Viimeisen 1000km:n matkalla nestettä kulunut ~1litra, missään ei ole
nestevuotoja ja öljyn seassa harmahtavaa vaahtoa.....
Onko kokemuksia kannen tiivarin vaihdosta, tarvitseeko erikoistyökaluja ja
mitkä tiivisteet (kannentiivarin lisäksi) menee uusiksi?
Entä tarvitseeko kannenpultteja uusia ja mikä/mitkä on niiden kir.momentti?
Ja lopuksi. Kuinkahan yleistä on tiivarin pettäminen jo näin vähäisillä kilometreillä?
Ensin hieman taustaa.
Auto on -97 ja koneena 74kW 1.6 litrainen, ajokilometrit 115000km.
Viimeisen 1000km:n matkalla nestettä kulunut ~1litra, missään ei ole
nestevuotoja ja öljyn seassa harmahtavaa vaahtoa.....
Onko kokemuksia kannen tiivarin vaihdosta, tarvitseeko erikoistyökaluja ja
mitkä tiivisteet (kannentiivarin lisäksi) menee uusiksi?
Entä tarvitseeko kannenpultteja uusia ja mikä/mitkä on niiden kir.momentti?
Ja lopuksi. Kuinkahan yleistä on tiivarin pettäminen jo näin vähäisillä kilometreillä?
Comment