en löytänyt haulla vastaavaa, joten:
yhtäkkiä auton käytös muuttui; kiihdyttäessä alkoi kuulumaan normaalia kovempi "murina" etuvasemmalta, ja laatikko ei tarjonnut heti pienempää pesään, eikä tehot olleet kohdallaan. Kone käy siististi muuten.
Marmoriheppu ajoi kanssa, ja huomasi vian, ja samantien vika katosi. Hengittelin jo rauhallisemmin,mutta se p. alkoi uudestaan. Eli kovempaa vedättäessä ei syötä pientä pesään heti, pitää oikein polkaista, ja ääni on kuin kutosen tilalla olisi kasi.
Ei mitään valoja pala, vaihteet toimii S-asennossa OK. What´s up?
Päivitys:
-merkkihuollossa tänään; ei vikakoodeja, ei vetonivelet -akselit, ei kuulemma tasauspyörästö, ei pyöränlaakerit, parhaimmillaan kolme heppua kiinni autossa, seuraus: öljynvaihtoon maanantaina ja jos se ei auta niin luvattiin hommata uusi laatikko 6800 €, huhhuh. Laatikkoöljyt vaihdettu huoltohistorian mukaan 90 tkm:n kohdalla, joten ei vaihdettu 118 tkm:n kohdalla määräaikaishuollossa. Autolla ajettu 119 tkm.
-vaihteet vaihtaa siististi kun ei kengi, siis ilman jyrinöitä. Jos polkasee, niin jurinaa tulee, ja värinää runkoon. Vedossa täyskaasulla nykäsee joskus hieman, normiajossa pelaa hyvin. Variaattoriketjua myös veikkailtiin että luistaisi tai muuta ja siksi öljynvaihto?
Pudotanko hohtimet vai löytyiskö kommentteja?
yhtäkkiä auton käytös muuttui; kiihdyttäessä alkoi kuulumaan normaalia kovempi "murina" etuvasemmalta, ja laatikko ei tarjonnut heti pienempää pesään, eikä tehot olleet kohdallaan. Kone käy siististi muuten.
Marmoriheppu ajoi kanssa, ja huomasi vian, ja samantien vika katosi. Hengittelin jo rauhallisemmin,mutta se p. alkoi uudestaan. Eli kovempaa vedättäessä ei syötä pientä pesään heti, pitää oikein polkaista, ja ääni on kuin kutosen tilalla olisi kasi.
Ei mitään valoja pala, vaihteet toimii S-asennossa OK. What´s up?
Päivitys:
-merkkihuollossa tänään; ei vikakoodeja, ei vetonivelet -akselit, ei kuulemma tasauspyörästö, ei pyöränlaakerit, parhaimmillaan kolme heppua kiinni autossa, seuraus: öljynvaihtoon maanantaina ja jos se ei auta niin luvattiin hommata uusi laatikko 6800 €, huhhuh. Laatikkoöljyt vaihdettu huoltohistorian mukaan 90 tkm:n kohdalla, joten ei vaihdettu 118 tkm:n kohdalla määräaikaishuollossa. Autolla ajettu 119 tkm.
-vaihteet vaihtaa siististi kun ei kengi, siis ilman jyrinöitä. Jos polkasee, niin jurinaa tulee, ja värinää runkoon. Vedossa täyskaasulla nykäsee joskus hieman, normiajossa pelaa hyvin. Variaattoriketjua myös veikkailtiin että luistaisi tai muuta ja siksi öljynvaihto?
Pudotanko hohtimet vai löytyiskö kommentteja?
Comment