Elikkä autona siis on A4 1.8tq BFB ja ongelmia 1. ja 2. vaihteen kanssa.
Vaihteet eivät meinaa välillä mennä päälle millään.
Joutuu kikkailemaan kytkimen kanssa ja käyttämään normaalia enemmän väkivaltaa, että saa pykälän päälle.
Ilmanlämpötilalla ei näytä olevan tekemistä tämän ongelman kanssa, sillä tätä jumitusta on havaittavissa niin kesällä kuin talvellakin.
Välillä saattaa mennä useitakin päiviä, että laatikko toimii hyvin ja sitten taas joku päivä esim. liikennevaloista lähdettäessä vaihteet ei mene päällä millään ilman kikkailuja.
Toinen ongelma laatikossa on se, että näin viileämpien kelien alkaessa vaihdekeppi on jämähtänyt siihen asentoon, mihin olet sen esim. edellisenä päivänä parkkiin tullessa jättänyt.
Vaihdekeppiä ei saa liikkumaan ennenkun auto on jonkun minuutin pyörinyt ja öljyt alkaneet vähän notkistumaan.
Eli onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia tuon 6-vaihteisen laatikon kanssa?
Mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään?
Voisiko vaihteensiirtomekanismissa olla jotain rikki tai muuten vaan jumissa?
Tällä hetkellä laatikossa on Castrollin öljyt, jolla ajettu vajaa 20tkm.
Voisiko tuosta Red Linen öljystä olla mitään apua näihin oireisiin?
Vaihteet eivät meinaa välillä mennä päälle millään.
Joutuu kikkailemaan kytkimen kanssa ja käyttämään normaalia enemmän väkivaltaa, että saa pykälän päälle.
Ilmanlämpötilalla ei näytä olevan tekemistä tämän ongelman kanssa, sillä tätä jumitusta on havaittavissa niin kesällä kuin talvellakin.
Välillä saattaa mennä useitakin päiviä, että laatikko toimii hyvin ja sitten taas joku päivä esim. liikennevaloista lähdettäessä vaihteet ei mene päällä millään ilman kikkailuja.
Toinen ongelma laatikossa on se, että näin viileämpien kelien alkaessa vaihdekeppi on jämähtänyt siihen asentoon, mihin olet sen esim. edellisenä päivänä parkkiin tullessa jättänyt.
Vaihdekeppiä ei saa liikkumaan ennenkun auto on jonkun minuutin pyörinyt ja öljyt alkaneet vähän notkistumaan.
Eli onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia tuon 6-vaihteisen laatikon kanssa?
Mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään?
Voisiko vaihteensiirtomekanismissa olla jotain rikki tai muuten vaan jumissa?
Tällä hetkellä laatikossa on Castrollin öljyt, jolla ajettu vajaa 20tkm.
Voisiko tuosta Red Linen öljystä olla mitään apua näihin oireisiin?