Miten 1B:ssä on hoidettu syötön katkaisu moottorijarrutuksen yhteydessä? Perinteistä vessanpytyn ohittavaa ilmakanavaa/venttiiliä ei ole.
Yritin kuikuilla, mutta en oikein määräjakajan luota löytänyt vastausta. Järjestelmäpaineensäädinhän on 1B:ssä erillinen, ei määräjakajassa, mutta ei sinne mitään sähköä mene. Ainoastaan yksi alipaineletku lähtee määräjakajan läpän alle putsarin puolelle. Mikä virka sillä on? Liittyisikö tähän?
1B on jokseenkin MC:n kaltainen, mutta Bentleyn mukaan MC:ssä on yhä erillinen venttiili syötön katkaisulle ja näyttäisi olevan ihan se perinteinen siinä määräjakajan kyljessä. 1B:ssä ei moista siis ole. Venttiilin kohdalla on 1B:ssä vain läpivienti sille paineensäätimeen (034133534L) menevälle alipaineletkulle.
Eli milläköhän tuo nyt 1B:ssä hoidetaan?
Yritin kuikuilla, mutta en oikein määräjakajan luota löytänyt vastausta. Järjestelmäpaineensäädinhän on 1B:ssä erillinen, ei määräjakajassa, mutta ei sinne mitään sähköä mene. Ainoastaan yksi alipaineletku lähtee määräjakajan läpän alle putsarin puolelle. Mikä virka sillä on? Liittyisikö tähän?
1B on jokseenkin MC:n kaltainen, mutta Bentleyn mukaan MC:ssä on yhä erillinen venttiili syötön katkaisulle ja näyttäisi olevan ihan se perinteinen siinä määräjakajan kyljessä. 1B:ssä ei moista siis ole. Venttiilin kohdalla on 1B:ssä vain läpivienti sille paineensäätimeen (034133534L) menevälle alipaineletkulle.
Eli milläköhän tuo nyt 1B:ssä hoidetaan?
Comment