Elikkäs olis tarkootus tuollainen NE moottorin kansi kunnostaa koulussa. Kannelle pystyn koulussa tekemään melkein mitä vain, mutta kysymys onkin, että mitä tuollaiselle kannattaa tehdä?
Kansi on ihan ehjä, eikä sitä ole vielä laskettu tai imu/pako kanaville tehty mitään. Kone otettu pois toimivana purkuautosta, ja nyt vasta irroituksen yhteydessä huomasin että on päässyt kannentiiviste vuotamaan vettä 4 sylinterin päälle.
Nyt aluksi olisi ainakin haaveissa saada tuo kansi puhtaaksi, eli hiekkapuhalletaan ympäriinsä, imu ja pakokanavista valu purskeet pois? venttiilit koneistetaan ja seetirenkaat koneistetaan uusiksi, mikäli vähänkin näyttäisi olevan tarvetta.
Myöhemmin voi olla että alakerrallekin tehdään jotain, mutta nyt aluksi vain kansi, kun se istuu kurssien sisältöön niin hyvin.
En löytänyt aiemppia topickeja tämän NE koneen suhteen, joissa olisi puhuttu näistä kansi hommista, joten linkit olis kivoja.
Tulossa myyntiin, jos ei luokkakaverit osta tätä pois ennen sitä. (ei ole ollut itsellä tapana tehdä sekundaa!)
Kansi on ihan ehjä, eikä sitä ole vielä laskettu tai imu/pako kanaville tehty mitään. Kone otettu pois toimivana purkuautosta, ja nyt vasta irroituksen yhteydessä huomasin että on päässyt kannentiiviste vuotamaan vettä 4 sylinterin päälle.
Nyt aluksi olisi ainakin haaveissa saada tuo kansi puhtaaksi, eli hiekkapuhalletaan ympäriinsä, imu ja pakokanavista valu purskeet pois? venttiilit koneistetaan ja seetirenkaat koneistetaan uusiksi, mikäli vähänkin näyttäisi olevan tarvetta.
Myöhemmin voi olla että alakerrallekin tehdään jotain, mutta nyt aluksi vain kansi, kun se istuu kurssien sisältöön niin hyvin.
En löytänyt aiemppia topickeja tämän NE koneen suhteen, joissa olisi puhuttu näistä kansi hommista, joten linkit olis kivoja.
Tulossa myyntiin, jos ei luokkakaverit osta tätä pois ennen sitä. (ei ole ollut itsellä tapana tehdä sekundaa!)
Comment