Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Racersplacelle lähtee oma paketti pääsiäis lauantaina kun vois käydä näyttelyssä samalla...
Jos jollain muulla olisi vietävää samaan puljuun, niin kyllä tuonne A6 avantin takaluukkuun mahtuu aina jotain pientä matkaan???
No niin heräte ostoksia kävin tekemässä ja päädyin Innovateen ja Green filtterin ostoon. Varmaan pitäisi happea tulla?. Ainoat puutteet mitä itselläni tulee mieleen ovat ahtoputket ja nekin menävät tilaukseen piakkoin. Tuleeko "guruilla" mieleen jotain olennaista mitä kannataa tehdä samalla kun kone on auki/pois paikaltaan?
Muuten porkkis olisiko syytä vaihtaa tämä topic projektoorio osastolle?
Racersplacen itse valititsisin jos hinta ei ole esteenä
Tuolahan tuo kävikin eilen ja samana päivänä sain matkaan kun kävin messuilla kuluttamassa aikaa...
Meinasi taas tulla messuilla "heräte" ostoksia. Olisi ollut HX40 superi 14 pesällä 690e=( olisiko ollut paha hankinta?
Mietin tuossa Kessu sun pakosarjaa ja pitää funtsia vielä hieman lisää=)
No, mutta lopetetaas paskan jauhanta ja itse asiaan eli koneen kasaukseen! ---> pitävätkä kutinsa nämä kiristykset? Ja olisiko pitänyt vaihtaa runkolaakereiden pultit uusiin esim ARP? Mites noiden
kannen pulttien kiristys ovat muuten ARP ja paperi hukassa niistä!?
Runkolaakerit:1. 35 Nm 2. 65 Nm
Vauhtipyörä: 40 Nm+180 astetta.
Kiertokanget: 30 Nm+90 aastetta.
Dampperi:450 Nm.
Nokkapyörä 65 Nm.
Kansi: !. 40 Nm 2. 60 Nm 3. +180 astetta.
Sitten ajoitus merkit, jos joku kertoisi vielä varmaksi?
Kannattaa lähteä liikkeelle ainakin siitä, että ARPilla ei taida olla yhtään astekiristeistä pulttia valikoimassaan, joten nuo veivien ja kannenpulttien momentit ja asteet on ainakin pielessä. ARPit kiristetään joko venymän tai momentin mukaan.
200.net sivuilla Juha kehui, että dieselin laakeri olisi parempi ja Teppo täälllä myös. No 063442G mitä Juha kehui on ihan tavallinen dieselin laakeri ei ole sputter!
Sanoivat tuolla koneistus firmassa, että ei ole sexsuuallista merkitystä kummat laitan...
PS. Viestin vikki on tuo 063442G
Tallilla tapahtuu...
Ainut mikä mietyttää on tuo paluu puolen ahtoputkien "tiukka" mutka minkäs teet, kun ei muuten pääse=(
Sähköiset kytkennät on melkein kaikki tehty ja toiminta savuja (pakoputkesta) toivottavasti lähi päivinä...
Mites downpipe on 3" riittäneeköhän mihinkään?
Paljonko on muuten bensanpaine vakiona AAN:ssä, kun tuossa 3B:ssä on 4Bar?
Voisihan tämän tarinan päättää sillä, että auto saatiin kasaan ja leimattua. Rullilla tuli käytyä pelkästään tehon mittauksessa leimaa varten ja irtosi se 400hp/500Nm mitä oli jo aikaisemmin penkitetty. Auto uudella omistajalla, joka on myös täällä foorumilla. Nykyään taitaa olla moottorinohjaus vaihtunut ja pari heposta saatu tulemaan lisää. Kiitoksia vain hyvistä vihjeistä! Tässä välissä ollut jo muutama audi q ja harrastukset jatkuu....=)
Comment