Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kanki kaikkonen poikki 200:sta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Tuo sputter on glycon malli jossa on parempi pintapaineen kesto kuin vakio laakerissa
    Monen moista on varmastikkin, mutta enköhän laita nuo "vakio" Glycot=)

    Simuloitu kapeakaista ei todellakaan kelpaa motronicille.
    Täytyypi tehdä downpipeen pari reikää sitten... Olisiko muita "hyväksi" todettuja laajakaista lambda paketteja?

    Comment


    • Vems laajakaista on varsin toimiva ja järkevän hintainen+ etuna viel se että näkee pakolämmöt samasta.
      Teppolta tietty.

      Comment


        Racersplacelle lähtee oma paketti pääsiäis lauantaina kun vois käydä näyttelyssä samalla...
        Jos jollain muulla olisi vietävää samaan puljuun, niin kyllä tuonne A6 avantin takaluukkuun mahtuu aina jotain pientä matkaan???

        Comment


          No niin heräte ostoksia kävin tekemässä ja päädyin Innovateen ja Green filtterin ostoon. Varmaan pitäisi happea tulla?. Ainoat puutteet mitä itselläni tulee mieleen ovat ahtoputket ja nekin menävät tilaukseen piakkoin. Tuleeko "guruilla" mieleen jotain olennaista mitä kannataa tehdä samalla kun kone on auki/pois paikaltaan?
          Muuten porkkis olisiko syytä vaihtaa tämä topic projektoorio osastolle?

          Pari kuvaa alla "projektista"












          Comment


            Racersplacen itse valititsisin jos hinta ei ole esteenä
            Tuolahan tuo kävikin eilen ja samana päivänä sain matkaan kun kävin messuilla kuluttamassa aikaa...
            Meinasi taas tulla messuilla "heräte" ostoksia. Olisi ollut HX40 superi 14 pesällä 690e=( olisiko ollut paha hankinta?
            Mietin tuossa Kessu sun pakosarjaa ja pitää funtsia vielä hieman lisää=)

            http://s784.photobucket.com/home/Mikko1310 kuvia projektista taas

            No, mutta lopetetaas paskan jauhanta ja itse asiaan eli koneen kasaukseen! ---> pitävätkä kutinsa nämä kiristykset? Ja olisiko pitänyt vaihtaa runkolaakereiden pultit uusiin esim ARP? Mites noiden
            kannen pulttien kiristys ovat muuten ARP ja paperi hukassa niistä!?
            Runkolaakerit:1. 35 Nm 2. 65 Nm
            Vauhtipyörä: 40 Nm+180 astetta.
            Kiertokanget: 30 Nm+90 aastetta.
            Dampperi:450 Nm.
            Nokkapyörä 65 Nm.
            Kansi: !. 40 Nm 2. 60 Nm 3. +180 astetta.
            Sitten ajoitus merkit, jos joku kertoisi vielä varmaksi?

            Comment


              Kannattaa lähteä liikkeelle ainakin siitä, että ARPilla ei taida olla yhtään astekiristeistä pulttia valikoimassaan, joten nuo veivien ja kannenpulttien momentit ja asteet on ainakin pielessä. ARPit kiristetään joko venymän tai momentin mukaan.

              Comment


                200.net sivuilla Juha kehui, että dieselin laakeri olisi parempi ja Teppo täälllä myös. No 063442G mitä Juha kehui on ihan tavallinen dieselin laakeri ei ole sputter!
                Sanoivat tuolla koneistus firmassa, että ei ole sexsuuallista merkitystä kummat laitan...
                PS. Viestin vikki on tuo 063442G

                Comment


                  Tallilla tapahtuu...
                  Ainut mikä mietyttää on tuo paluu puolen ahtoputkien "tiukka" mutka minkäs teet, kun ei muuten pääse=(
                  Sähköiset kytkennät on melkein kaikki tehty ja toiminta savuja (pakoputkesta) toivottavasti lähi päivinä...
                  Mites downpipe on 3" riittäneeköhän mihinkään?
                  Paljonko on muuten bensanpaine vakiona AAN:ssä, kun tuossa 3B:ssä on 4Bar?

                  Viimeksi muokannut GTI 2.0; 5.6.2010, 21:04.

                  Comment


                    kyllä 3" downpipe piisaa tuolle turbolle.

                    Comment


                      Voisihan tämän tarinan päättää sillä, että auto saatiin kasaan ja leimattua. Rullilla tuli käytyä pelkästään tehon mittauksessa leimaa varten ja irtosi se 400hp/500Nm mitä oli jo aikaisemmin penkitetty. Auto uudella omistajalla, joka on myös täällä foorumilla. Nykyään taitaa olla moottorinohjaus vaihtunut ja pari heposta saatu tulemaan lisää. Kiitoksia vain hyvistä vihjeistä! Tässä välissä ollut jo muutama audi q ja harrastukset jatkuu....=)

                      Comment

                      Working...
                      X