Tutkailin tuossa logeja ohjelman teon erivaiheista ja huomasin imulämmöissä eroja.
Aihio stage 3 + vesi/metanoliruutta + rs4 coolerit
Alkuversiossa V1 ruiskutusaika ja fuel duty cycle oli todella korkea ja sai kakkua runsaasti läpi rekisterin.
--> imulämmöt 8c ulkolämpötilassa 3. vaihteen vedossa 26->37
V3:ssa ruiskutusaika pudotettiin ja siitä eteenpäin pyörinyt seuraavasti
--> imulämmöt 2c ulkolämpötilassa 3. vaihteen vedossa 43->48
Onko bensan määrällä itsessään noin suuri vaikutus lämpökuormaan?
En oikein muuta selvää muutosta logeista löydä. Seoksen näkee myös hyvin lambda arvoista, mikä V1 oli ~0,89 luokkaa ja V3 ~0,84.
Aihio stage 3 + vesi/metanoliruutta + rs4 coolerit
Alkuversiossa V1 ruiskutusaika ja fuel duty cycle oli todella korkea ja sai kakkua runsaasti läpi rekisterin.
--> imulämmöt 8c ulkolämpötilassa 3. vaihteen vedossa 26->37
V3:ssa ruiskutusaika pudotettiin ja siitä eteenpäin pyörinyt seuraavasti
--> imulämmöt 2c ulkolämpötilassa 3. vaihteen vedossa 43->48
Onko bensan määrällä itsessään noin suuri vaikutus lämpökuormaan?
En oikein muuta selvää muutosta logeista löydä. Seoksen näkee myös hyvin lambda arvoista, mikä V1 oli ~0,89 luokkaa ja V3 ~0,84.
Comment