Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1,8tq tuntuu laiskalle

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Dump valve vaikuttaa tuskin mihinkään, koska sellaista et autostasi toivottavasti löydä :). Kyllä sekä N75 että by-pass (tätä varmaan tarkoitit) voivat aiheuttaa sen että ovat ahdot hukassa, mutta jos katsoo tuota aiempaa postaustasi niin kyllä vikaa etsisin jostain muualta. Aina voi tehdä painetestin ja tarkistaa N75 kunnon, mutta ei ahtimen pitäisi noin vain "jumiin" mennä.

    Ja voihan siellä huohotussysteemissäkin jotain mätää olla, mutta on aivan normaalia että esim. MAF->ahdin haitariputkessa on hieman öljyä.

    Comment


    • #32
      By-pass oli se, mitä tarkoitin... Liikaa tulee näitä termejä ja vaihtoehtoja eteen jatkuvasti...

      Täytyy ajella jonkin aikaa ja testailla, miten auto pelaa... Kiitos tähänastista neuvoista!

      Comment


      • #33
        Oma 1.8T kone tuntui kans vastaavaan 2.0 A4:seen verrattuna laiskalta.

        Motti muuttui kuitenkin huomattavasti pirteämmäksi kun molempien takapönttöihin porattiin pieni reikä ja saatiin pöntöistä huomattava määrä jäätä/vettä pois. Veden kertyminen takapönttöihin taitaa olla aikaslailla ominaisuus ainakin noissa vanhemmissa malleissa, eli kannattanee sitäkin kokeilla kun fiksi ei ole kalleimmasta päästä...

        Comment


        • #34
          Mulla on ne reiät jo porattuna. Autoa on myös välillä päässyt sulattelemaan yön yli lämpimässä tallissa... Siitä siis ei voi olla kiinni...

          Turbon "vapauttamisen" jälkeen auto on pelannut ihan ok...

          Comment

          Working...
          X