Eli tuli hankittua tuollainen profiilin mukainen kulkine, ja nyt kiinnostaisi, että mitä kaikkia osia olisi hyvä tarkistaa tuolta konehuoneen puolelta, jotta voisi ennalta ehkäistä suurimpia rikkoja?
Huollot on tehty kirjan mukaan niin kuin pitääkin, mutta kun on ikuinen pessimisti niin odottaa vain että mitä laukeaa, ja mielellään sitä vaihtaisi joitain osia itse ennen kuin hajoavat ja tekevät suurempaa vahinkoa. Itsellä ei ole kokemusta kyseisestä koneesta oikeastaan yhtään, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Kilometrejä mittarissa on 157t km. Ja sen verran olen huomannut että öljyä tippuu parkkiruutuun (ei todellakaan paljoa, mutta näkyy hyvin betonissa kun on auto aina samalla paikalla). Öljyt toki tarkistin, heti kun huomasin asian, ja oli mittatikun mukaan reilusti. Vinkkejä mistä voisi tiputtaa?
Huollot on tehty kirjan mukaan niin kuin pitääkin, mutta kun on ikuinen pessimisti niin odottaa vain että mitä laukeaa, ja mielellään sitä vaihtaisi joitain osia itse ennen kuin hajoavat ja tekevät suurempaa vahinkoa. Itsellä ei ole kokemusta kyseisestä koneesta oikeastaan yhtään, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Kilometrejä mittarissa on 157t km. Ja sen verran olen huomannut että öljyä tippuu parkkiruutuun (ei todellakaan paljoa, mutta näkyy hyvin betonissa kun on auto aina samalla paikalla). Öljyt toki tarkistin, heti kun huomasin asian, ja oli mittatikun mukaan reilusti. Vinkkejä mistä voisi tiputtaa?
Comment