Moi,
Luin jo ketjua kymmeniä sivuja, eikä vastausta löytynyt, joten:
Mistähän johtuunee ko. auton väännön ja tehon selkeä väheneminen kuumalla moottorilla yli 80C? Kiihtyy samanlailla kun mun vanha 1.8e. Onko muilla ollut samaa?
Tutkittu jo: ilmamassa mittari, kaasuläpän asentotunnistin, moottorin lämpötila-anturi, lamdat mittaa, ei imuvuotoja, pakoputket ehjät, ilmanputsari ok, öljyt vaihdettu.
Näin kaasutin koneisiin tottuneena tuntuisi menevän seos laihalle, tiedä sitte.
Auto ei syö paljoa bensaa tai öljyä, ei vuoda isommasti mitään. Pelaa muuten tosi hyvin mutta voimat uupuu kuumana.
Niin ja autolla ajettu 290tkm
Luin jo ketjua kymmeniä sivuja, eikä vastausta löytynyt, joten:
Mistähän johtuunee ko. auton väännön ja tehon selkeä väheneminen kuumalla moottorilla yli 80C? Kiihtyy samanlailla kun mun vanha 1.8e. Onko muilla ollut samaa?
Tutkittu jo: ilmamassa mittari, kaasuläpän asentotunnistin, moottorin lämpötila-anturi, lamdat mittaa, ei imuvuotoja, pakoputket ehjät, ilmanputsari ok, öljyt vaihdettu.
Näin kaasutin koneisiin tottuneena tuntuisi menevän seos laihalle, tiedä sitte.
Auto ei syö paljoa bensaa tai öljyä, ei vuoda isommasti mitään. Pelaa muuten tosi hyvin mutta voimat uupuu kuumana.
Niin ja autolla ajettu 290tkm
Comment