Alkoikin tänään ruikkimaan vettä melko ilkeästä paikasta ja mietin vaan onko kukaan, ikinä, onnistunut vaihtamaan kuvassa vähän näkyvää letkua, irroittamatta imusarjaa?
Aika lailla kuvan perusteella diagnosoituna samanlainen paikka kuin RS2:ssa. Tosin tässä tapauksessa tuon letkun saa näkymään kuvassakin. Tehostimen pumpun irroittamalla ja siirtämällä se syrjään homma onnistuu jopa pakkasessa paljain käsin.
Imusarjan irroitus tekee hommasta liian helpon.. :)
Itse jouduin ilmaamaan, kun sylki kovemmassa ajotilanteessa ainakin puolet nesteistä pihalle eto reiästä.
Tässä isompi korisessa pääsee helpommin sivulta päin lähestymään ongelma paikkaa, ei ole jäähdytin/flekti paketti edessä. Jos siis kyseessä se n.10cm pätkä suoraa letkua.
Ilmausruuvihan on sitten lämppärin kennon letkuissa. Joko valmiiksi poikki, tai sitten itse katkot sen sinne. Jos ei siis joku ole lähiaikoina sitä sieltä herkistellyt ;)
No nyt on letku vaihdettu. Täytyy vaan nostaa hattua jos joku sen on saanut ilman kirosanoja vaihdettua. Kädet kyynerpäitä myöten ruhjeilla, mut siellä se nyt on. Karu homma. ...nii jos se nyt vaan on kunnolla kiinni, kun ei sinne oikein näe. :-D
Pakkasnesteen kestävyys näytti jopa -13. Kai se on vaihdeltava kerralla kaikki viikonloppuna. Mistä päin minä noita lämppärinkennon letkuja lähen etsimään?
ei noita S4/S6 vehkeitä ole tarvinnut ilmailla, antaa vähän kenkää niin ilmat sieltä tulee aika pian pois, sinne paisuntasäiliöön, eli lisää nesteitä sitten vaan
Paljonkos tuonne kaks kakkoseen menee tota nestettä? Kun nyt melko hyviltä näyttää aineet, niin jospa laiskuuttani imasis paisarin tyhjäks ja laittais vaan lantraamatonta tilalle.
Comment