Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pakosarjan hankintaa (peltipakosarja?)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Pakosarjan hankintaa (peltipakosarja?)

Elikkäs, on edellinen omistaja rutannut pakosarjan alamutkan kohdalta niin, että sen sisus on kutistunut melkein puoleen..

Voi vähän ahdistaa joten, onko tuota mahdollista oikaista millään?

Entä jos hommaan uuden (mahdoton oikaista) niin miten on, kannattaisiko ostaa peltipakosarja? Mistä tuommoisen saisi ja mitä hyötyä siitä on ja miten paljon kalliimpi?

Sinulla on 2.0 PS kone?

200 euroa.

Comment

Juu, tuo kone.

200e? Mitäs hyötyä mulle siitä on verrattuna uudenkarheaan uuteen tavalliseen (maksaa 120e uutena)? :)

Comment

200 originaalina siis :)

Minen sulle mitää myy :)

Comment

Hää höö?

120e maksaa originaali laakkosel..

Mitä eroa peltisarjalla on tavalliseen? Virtausta parantaa, polleja lisää? Ihanko 1 vai 2 ? :)

Comment

Himpan nyt epäilyttää että laakkosella ei olla oltu sen enempää selvin päin kuin minä nyt mutta siis kyllä 200 pitäisi maksaa. Ole tyytyväinen jos 120.

Kyllä sillä peltisarjalla varmaan kolmannenkin saat :)

Se on eri juttu mistä sellaisen saa mihinkään inhimilliseen hintaan.

Comment

Muuttuuko auton äänet? Miten paljon sillä käytännössä saa eroa?

120e se mulle lupas. Se kuulosti minusta kalliilta, 200e sikahinnalta :)

Comment

Puhutteko etuputkesta vaiko peltisarjasta? Minä en ainakaan tiedä ketään joka möisi 10V peltisarjaa.

Comment

Etuputki varmaankin, sehän ruttaantuu jos ajelee kivikoissa. Omaan putkeeni porasin pari reikää ja naputtelin niiden kautta rutut suoraksi ja senjälkeen pistin reiät umpeen Magliimalla ja rosterilangalla.

Comment

Heetkonen.. Eikös pakosarja ja etuputki (osa joka on valurautaa ja joka tulee ylhäältä alas ja kääntyy taaksepäin) ole sama asia?
                    Vai onko siellä pakosarja vielä erikseen?

Mites hankala tuo etuputki on irrottaa? Koska eikös se ole pakko irrottaa jos meinaa naputella sen suoraksi?

Comment

näiköhän uudemman nelipyttysen 2.0 pakosarja käy vanhoihin 1.6/1.8 kanteet vai onko pultit eri kohdassa?

Comment

Kaikki 1,6-2,0 8v sarjat sopii keskenään kanteen kiinni.

Comment

Working...
                        X