Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Etuvedosta nelikoksi?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Niputin. Kyllä niitä sähköasioita voi kysyä vanhassakin ketjussa, kun niin tiivisti asiaan liittyy.

    Minun nähdäkseni noissa ei sähköjen puolesta ole oleellisia eroja, varsinkaan, jos ei ole EDL'a. Nappilukollisen ohjauspurnukka tarvii sähköt, jos sellainen on rakenteilla.

    Comment


    • #32
      kiitoksia vain.Ensimmäistä kertaa tälle palstalle kirjottelin niin ei oikeen taho haulla löytyä.

      Tarttee varmaan soittaa katsastus setälle seuraavaksi et mitä mieltä on. Jos ei käyttöautoon saa laittaa niin pitää sitte tehä tosta varaosa a6 leikkikalu. Harmillisesti toi quattron kori keretty jo rusentaa et siitä ei saa kun tekniikan.
      Viimeksi muokannut okkim; 4.4.2013, 07:54. Perustelu: Älä rivitä itse, vaan anna softan hoitaa se.

      Comment


        #33
        FFP:n puolella corrado on muutettu nelivedoksi etuvedosta. Tuo onnistuu poikkeusluvalla kun perustelee asian vaan tarpeeksi hyvin.

        Comment


        • #34
          Osaako kukaan sanoo että saisko esim. b3 tai b4 korisen audi 80 neliveto systeemit istutettuu audi 80 b2 koriin? Mitä kaikkea joutuu tekemään että saisi toimivan pelin? Jos vielä kanttikopan keullalla istuisi 2.2t aan tai aby ja sen perässä olisi 6 vaihteinen urssin laatikko niin mistä autosta siihen pitäisi hankkia jatkoa että saisi moottorilta vedon takapyörille asti? Jos jolla sattuisi olemmaan jotain linkkejä aiheeseen liittyen niin saa linkata:) Kysykää jos ette ymmärtäneet jotain niin yritän vastata parhaani mukaan.

          Comment


            #35
            B3 nelivetovermeet on kiinnitysrajapinnoiltaan soveltuvat b2 koriseen. B4 taasen askista taaksepäin eri tavaraa.

            http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=114681

            Comment


              #36
              Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy
              FFP:n puolella corrado on muutettu nelivedoksi etuvedosta. Tuo onnistuu poikkeusluvalla kun perustelee asian vaan tarpeeksi hyvin.
              Määrittele tarpeeksi hyvin?

              Mitens tuo oli typ89 pohjaisissa, oliko kiinnikkeissä kuin radikaali ero? Meneekö miten paljon hitsailuksi, että saa q-apurungolle kiinnityspisteet kärriakselin tilalle? Nuo omaa sukua Coupé-alustaiset nimenomaan kiinnostaisi itseäni. Onkohan noissa miten eroa vs. sedan vs. avant?

              Comment


                #37
                En tiedä, koska omat tietoni perustuvat juurikin noihin kun muut muutelleet ja kirjoitelleet. Ymmärtääkseni kuitenkin onnistuu kun tarkasti kertoo tarvittavat toimenpiteet sekä esim. tuollaisessa Corradon tai sciroccon muuttamisessa nelivedoks sitä koitetaan perustella alustan osien samanlaisuudella sekä osien yhteensopivuudella ym? Nämä siis vain omia spekulaatioita, joku jolla oikeeta tietoa niin voisi kertoa :).

                Jotkuthan puhuu, että pystyisi perustelemaan esim. sillä että olisi huonot tie olosuhteet, mutta se ei oikeasti taida trafia kiinnostaa? Niitä taitaa enemmänkin kiinnostaa kyseisen muokkauksen turvallisuus (kiinnityksien vahvuus)?
                Viimeksi muokannut 54mmy; 6.4.2016, 21:15.

                Comment


                  #38
                  Tuosta neliveto corradosta en ffp:ltä pikaisesti vilkaisten löytänyt mitään mutta tuon uudehkon Sciroccon nelivedoksi muuttamisesta voi lukea http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?f...f6bb81a2d37616 Jos ei koko ketjua jaksa lukea läpi niin katsastukseen liittyvät asiat löytyy: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=998111#p998111
                  Eikös vetotavan muutokset uusien rakentelusääntöjen myötä pitänyt vähän helpottua myös autoissa joissa alustarakenteet eivät ole noin yhtenevät, vai muistanko / tulkitsinko väärin?

                  Comment


                    #39
                    T89 pohja on ihan erilainen takaosastaan nelivedossa ja etuvedossa. Varmaan siitä takapenkin alta taaksepäin saa laittaa kaiken vaihtoon.

                    Comment


                      #40
                      Tuossa on se Corradon muutos nelivedoksi: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=179044

                      Comment


                        #41
                        itse olen huomannut että, c5 korisessa a kuutosessa, nelikossa puuttuu peräkontista yks säilytystila etuvetoon nähden, joten pohjassa on varmasti eroja ja mites tankki yms???

                        Comment


                        • #42
                          C5 A6 muutos lähentelee mielihulluutta, ovat sen verran erilaisia rungot.

                          Comment


                          • #43
                            Mites A4 B7 erot, onko missään kuvia pohjasta yms? Saisi vertailtua ja mietittyä asian "järkevyyttä" jos sitä sillä nimellä voi kutsua.

                            Comment


                              #44
                              Alkuperäinen kirjoittaja rassi75 Näytä viesti
                              itse olen huomannut että, c5 korisessa a kuutosessa, nelikossa puuttuu peräkontista yks säilytystila etuvetoon nähden, joten pohjassa on varmasti eroja ja mites tankki yms???
                              Nyt kiinnostaa kovasti mikä se puuttuva säilytystila on? Minulla on molemmat A6:set, sekä quulla että ilman quuta ja saman verran noissa säilytystilaa on. Se ero niissä kyllä on, että quun peräkontti on matalampi.

                              Comment


                                #45
                                Mulla -03 3.0 quattrosta puuttuu varapyöräkotelon etupuolella oleva pikkulokero, eli etuvedossa oli kaksi kantta peräkontissa ja nelikossa yksi, mutta ilmeisesti noissakin on eroja.

                                Comment

                                Working...
                                X