Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Taas ongelma! Vaihdelaatikko+vetarit

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Taas ongelma! Vaihdelaatikko+vetarit

    Vaihelaatikon vaihto operaatio ollu käsillä ja nyt tuli taas yksi ongelma eteen, vanhat vetarit ei mene uuteen laatikkoon, vetarin ovat laipat noin 5mm pienemmät ja pultit 6mm ja tässä s4 laatikossa (01E 5 vaihteinen) on pultit reiät on 8mm. Elikkäs käykö s4 vetoakselit suoraa nuihin nykyisiin napoihin (Audi typ 89 coupe quattro) vai pitääkö ruveta navatkin vaihtaamaan eteen ja jos joutuu niin mitä muuta, tuleeko tästä loputon oravanpyörä. Pikku hiljaa alkaa jo v.....aaaa!!!

    #2
    tarvitset s2 vetarit.

    Comment


    • #3
      Ja ne käy sit nuihin napoihin

      Comment


        #4
        Riippuu tietysti mitkä navat on kyseessä. Jos autosi on ollut tehtaalta 7A-koneella ja pulttikiinnitteisillä vetareilla, sopii ne muistaakseni sen kun laittaa vaan. Jos taas pyörännapa pienellä laakerilla tai mutterikiinnitteinen, ei sovi.

        Comment


          #5
          napoja löytyy tarvittaessa.

          Comment


          • #6
            NM 2.0 20vt alunperin on ollu

            Comment


              #7
              etkan mukaan pienellä laakerilla

              Comment


              • #8
                Mitenkäs tuon takapään kanssa käy jos navat vaihtaa sinnekkin, pitää varmaan s2 taka-akseli ehti jostain : )

                Comment


                  #9
                  ei tarvi

                  Comment


                  • #10
                    Onko tuhoon tuomittu ajatus. Arvelin kokeilla että katkasen tuon entisen vetarin läheltä laatikkoa ja pistän hitsaamalla oikean laipan paikalleen. Nyt vain pitäs tietää että missä autoissa on tuolla isommalla laipalla olevat vetarit? Jos nurkissa pyörii ylimääräisiä missä ois tuo laippa ehjä ja käypänen ni laita yv:tä

                    Comment

                    Working...
                    X