Eli meni sitten säätöajossa itsellä 1-2 vaihteet pimeäksi, varmaan se kuuluisa siirtäjä. Keppi tökkii vielä vapaassa osuudessa mutta muut vaihteet menevät päälle. 1 tai 2 kun yrittää, niin on kuin seinä vastassa.
Nyt vaan vinkkejä, miten laatikon saa irti helpoiten koneen jäädessä paikoilleen (kyllä juuri näin) ?
Mitä erikoistyökaluja tarvitaan ?
Mitä kannattaa ohessa muutenkin tehdä ?
Yms ?
Edit:
Lisätään vähän infoa eli osat maksaa vajaa 800 e Tepolla
Synkro-hubi
1st and 2nd synchros (2)
1st and 2nd synchro springs (2)
Synkka (4)
Jousi (4)
Case gasket
Input shaft seal
Selector shaft seal
Nyt vaan vinkkejä, miten laatikon saa irti helpoiten koneen jäädessä paikoilleen (kyllä juuri näin) ?
Mitä erikoistyökaluja tarvitaan ?
Mitä kannattaa ohessa muutenkin tehdä ?
Yms ?
Edit:
Lisätään vähän infoa eli osat maksaa vajaa 800 e Tepolla
Synkro-hubi
1st and 2nd synchros (2)
1st and 2nd synchro springs (2)
Synkka (4)
Jousi (4)
Case gasket
Input shaft seal
Selector shaft seal
Comment