Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 laatikkoremontti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Sitten puhuttiin samasta. Se kartiorullalaakeri maksoi Tepolta noin 280€. Kävin silloin kysymässä huvikseni marmorilta hintaa, niin vastaukseksi sain yli 400€.

    Jos otat sitä laatikon päätylaippaa irti, jätä vaikka yhdellä pultilla vähän kiinni, ettei se pomppaa jousen voimalla sieltä naamalle.

    Kannattaa sulkea ensiksi muut mahdolliset vikakohteet, ennen kuin käyt laatikkoa tutkimaan.
    Viimeksi muokannut Joksa_; 10.3.2016, 01:00.

    Comment


    • #92
      Pitänee varmaan harraste ässästä kokeilla vaihteistoa tai/ja vetareita. Ei vaan kiinnostaisi montaa kertaa tuosta käyttää konetta ja lootaa pois, vaikka hyvin tuttua touhua se on jo ennestään.

      Moottori ja vaihteisto lähtee tänään jokatapauksessa pois, on semmomen seppä ollu sähköjä kytkemässä tuohon että tekee mieli purkaa koko auto ja käydä kaikki läpi.

      Voiko poskilaakereiden kuntoa todeta silmämääräisesti tai näppituntumalla? Kun sen kannen siitä vaihteiston vasemmalta puolelta irroitin.

      Comment


        #93
        Onko laakeripinnat tasaiset/haalistuneet?
        Jos ulkokoolissa on huomattavissa jälkiä, sisäkoolissa on suuremmat jäljet pienemmän pinta-alan takia. Jos sormella pystyy huomaamaan uria, laakeri on jo entinen.

        Miltä vetarien nivelet vaikuttaa?

        Comment

        Working...
        X