Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 kiukuttelee

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 kiukuttelee

Tarina alkoi pari viikkoa sitten, kun ilmeisesti kampiakselin sensori antoi vikakoodin ja pari kertaa auto jäi käynnistymättä. Nyt kun viikonloppuna ajelin pari sataa kilometriä, niin EPC ja ESP valot syttyi koetauluun. Kävin luetuttamassa koodit ja siellä olikin sitten vikailmoituksia moottorin kaikista sensoreista. Nyt kierrokset soutaa tyhjäkäynnillä 500 & 3000 rpm:n välillä ja muutenkin auto tuntuu varsin tehottomalta. Osaisiko kukaan veikata, että mistä moiset viat voisi johtua? Auto on vuosimallia -05 1.8T ajettu on 55 tkm. Voisiko ohjainboxin maadoituksessa olla jotain vikaa? Olen itse aika vihreä näissä hommissa...
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 9.9.2009, 15:50. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia.

Mulla oli samaa 2,0 -01 koneessa, ei käynnistynyt ja välillä kävi kolmella ja kierrokset haki, välillä toimi ookoo, mutta sit ongelmat jatku...sytkä puolelle vaihdoin kaikki tulpat ja sytkä osat, häipy ongelma vähäks aikaa, sit tuli takasin ja huoltoon, siellä vikakoodit ylös ja kampiakselin asento tunnistin vaihtoon, selvisi että lopulta syy oli se asentotunnistin joka välittää tiedon sytytykselle...ja audi toimi ku unelma :)...auto kyl meni myöhemmin vaihtoon, mut kyseinen ongelma ratkesi noilla konsteilla...

Comment

Heitetään MAF arpa. Kannattaa ainakin testata.

Comment

Working...
      X