Faijan 93 vm 80 quattro 2,6 ABC-koneella alkoi käymään huonosti ja on voimaton. Nyt asentaja sanoi että kuskinpuolen sylintereille ei tule signaalia suuttimille lainkaan! Moottoriohjausboxi (Hellan tekele) on nyt irti mutta eipä paikalliset huollot, mm valtuutettu Vw, pysty sanomaan onko boksi kunnossa vai ei.
Onko mitään keinoa mitata tuota boksia?
Onko ideoita voisiko tuossa olla jokin muu vika mikä lopettaa ruiskun toiminnan koneen toiselle puolelle?
Itsellä kyllä profiilin kulkineessa ilmeisesti sama boksi , voisi kokeilla vaihtaa ne ristiin- huolena tietenkin jos faijan autossa on jokin vika joka rikkoo boksin. Jos sinulla on ylimääräinen ja ehjä tällainen boksi kohtuuhintaan niin olen kiinnostunut. Tuo Hellan tekele oli ilmeisesti käytössä vain 93 ja alkuvuodesta 94.
Vag comilla ja Bosch service centerin analysaattorilla oli ainakin omassa autossani hellkarin hankala saada moottorilta ulos mitään tietoa- muut alueet kyllä toimii ongelmitta.
Onko mitään keinoa mitata tuota boksia?
Onko ideoita voisiko tuossa olla jokin muu vika mikä lopettaa ruiskun toiminnan koneen toiselle puolelle?
Itsellä kyllä profiilin kulkineessa ilmeisesti sama boksi , voisi kokeilla vaihtaa ne ristiin- huolena tietenkin jos faijan autossa on jokin vika joka rikkoo boksin. Jos sinulla on ylimääräinen ja ehjä tällainen boksi kohtuuhintaan niin olen kiinnostunut. Tuo Hellan tekele oli ilmeisesti käytössä vain 93 ja alkuvuodesta 94.
Vag comilla ja Bosch service centerin analysaattorilla oli ainakin omassa autossani hellkarin hankala saada moottorilta ulos mitään tietoa- muut alueet kyllä toimii ongelmitta.
Comment