Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kardaanin stefan vaihto A4 B6 1.8Tq

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kardaanin stefan vaihto A4 B6 1.8Tq

Minkähänlainen homma on vaihtaa itse tuo kardaanin stefa? Tarvitsee varmaan tiputtaa kardaani irti, mutta pitääkö esim. alkaa putkistoa purkaa että saa kunnolla vaihdettua? Ei ole tällä hetkellä nosturia saatavilla niin ei pääse itse kunnolla kurkkimaan.

Tässä on vielä kuva vuotokohdasta, tosin kuvan autohan on ihan eri, mutta idea selviää :)
    Attached Files

Paljonko se sieltä vuotaa ?.. kävin itse tuossa paikallisella audi/quattro tohtorilla ja hän sanoi että ainahan sitä öljyä sieltä perästä tulee.. varsinkin sillon kun se pääsee menemään ohueks, alkaa "hikoilemaan". kokeilitko peräöljyjä vaihtamalla pieneneekö/häviääkö ongelma ? itsellä nimittäin vuoto loppui siihen :D

Comment

Todella vähän tulee. Ei voi vuodoksi sanoa. Kostuu tuosta ympäriltä vain. Haluaisin vain mielenrauhan takia vaihtaa sen niin ei tarvitse sitten stressata enää :)

Comment

se voi olla että sieltä tulee sitä siltikin :D. vaihda ensin öljyt. tilavuus on 1.5 litraa eli pari purkkia .. kustantaa noin 65€

Comment

tilavuus on 1.5 litraa eli pari purkkia .. kustantaa noin 65€
          Ihan mielenkiinnon vuoksi, mistä olet noin kalliilla hakenut peräölppää???

Comment

Castrol merkkinen ölppä voisi olla parempaa perään kuin merkkiliikkeen ölppä, kumpi lie kalliimpaa...

Comment

Mehän haemme kaikki marmorilta.. makso mitä makso.. ei tingata... eikä viilata senttiä... anteeksi siitä...

Comment

Working...
              X