muutamasta paikasta kysyllet vp ja asetelma settiä 2000vm. a3 1.8tq aqa koneelliseen mutta siihen ei ole löytynyt kuin pelkkiä kytkin levyjä joko sintteri tai massa. mutta sillä pelkällä levyllä ei tee mitään jos ei asetelma ei ole jäykempi. eli hakusessa 1-massa vp ja jäykempi asetelma. mites noi dieseleiden asetelmat ja g60:n vauhtipyörä tai asetelma. vai mistä olis saatavilla valmiita settejä. kytkin sais pitää sen n. 450 nm.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Pitoa quattro a3:n kytkimeen
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Minulla on sama ongelma AJQ koneisen -00 A3 1.8Tq:n kanssa. Kone pukkaa ulos n. 430nm ja nykyinen kytkin pikkaisen tuoksahtaa kovempien vetojen jälkeen.
Katselin ETKA:sta, että AQA:ssa ja AJQ:ssa on molemmissa 240mm kytkin. Samaa kytkintä käytetään S3/TT225:ssa. G60 kytkin (ja vauhtipyörä) on 228mm.
Kyselin Tepolta pakettia tähän ja Sachs Race Engineeringin orgaaninen levy ja jäykempi asetelma on noin 450€. Vauhtipyörän kanssa hinta pompsahtaa 1400 euroon, ihanan kallista. Fidanzalta saisi vauhtipyörän halvemmalla, jonka kaveriksi kävisi sitten SRE:n levyn ja asetelma.
-
mitenkäs tommonen s3/tt225 vauhtipyörä toimis tossa että olisiko semmoista mitään järkeä laittaa nykyisen paikalle koska se täristää aika reilusti. missä noita sre:n kytkimiä ja fidanzan vauhtipyöriä on myynnissä? ja keneltä Teppolta kyselit?
sopiiko muka nuo s3 ja tt225:n kytkimet suoraan tohon 5 loviseen laatikkoon?
juuri nissani puolelta siirtyneenä joten viellä ihan pihalla näistä audi jutuista! siellä se oli niin helppoa kun oli vaan sr20det. eikä näin montaa mallia yhdestä 1.8t koneesta! ja viri osia löyty vähän joka paikasta!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja teemulemetti Näytä viestimitenkäs tommonen s3/tt225 vauhtipyörä toimis tossa että olisiko semmoista mitään järkeä laittaa nykyisen paikalle koska se täristää aika reilusti. missä noita sre:n kytkimiä ja fidanzan vauhtipyöriä on myynnissä? ja keneltä Teppolta kyselit?
sopiiko muka nuo s3 ja tt225:n kytkimet suoraan tohon 5 loviseen laatikkoon?
juuri nissani puolelta siirtyneenä joten viellä ihan pihalla näistä audi jutuista! siellä se oli niin helppoa kun oli vaan sr20det. eikä näin montaa mallia yhdestä 1.8t koneesta! ja viri osia löyty vähän joka paikasta!
Onhan Nissanillakin useampia versioita SR20DET:stä (blacktop, redtop, pitkittäiset, poikittaiset, jne.). VAG puolella hämää kun jokaisesta pienestäkin muutoksesta on tehty oma moottorikoodi.
Comment
-
mitäs tohon sre:n asetelmaan maksaa sitten massalevy? onko sille valeon setille löytynyt hintaa? ja minkä verran näille luvataan väännönkestoa?
onhan sitä sr20detiäkin toki paria eri mallia mutta pääasiakseen melko samallaisia.
Comment
-
mitäs näitä nettikauppoja on suomessa tai mailmalla mitkä myy muutakin kuin näitä lasikuitu härpäkkeitä audiin?
Comment
-
Valeon 228mm setti 750e. Kestää 450+ Nm.
SRE:n massalevyt yleensä 300+. Peruslevyllä pääosin kyllä pärjätty ongelmitta.
SRE lupaa koko paketeille massalevyllä 530Nm ja sintterillä 600Nm. Yleensä nuo ilmoitukset ovat olleet varsin tukevalla varmuuskertoimella.
Comment
-
mitäs näitä nettikauppoja on suomessa tai mailmalla mitkä myy muutakin kuin näitä lasikuitu härpäkkeitä audiin?
http://www.034motorsport.com/index.p...=113_2445_2473
Comment
Comment