Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 200 Q 2,2 ahdot katoo

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 200 Q 2,2 ahdot katoo

    Eli olis tommonen vika kun on 87 mallin 200 audi johon on laitettu jo 80 luvulla abt virityspaketti niin kun nostat ahtoja yli 0,55 niin yli 4000rpm katoo ahdot välillä kokonaan ja välillä puolet ja välillä ei katoo kun kiihdytät ja välillä jo ennen 4000 rpm...


    Tietäisikö joku vikaa tähän?

    #2
    Varmaan tässäkin tapauksessa on hyvä lähteä liikkeelle imusarjan painetestillä.

    Comment


    • #3
      Entäpä jos vika ei ole tässä? en usko että johtuu vuodosta mutta tarkistan tämän vaihtoehdon kyllä...

      Comment


      • #4
        Coolerin ja imusarjan välinen putki ehyt?

        Comment


          #5
          Kun olet tiiviydestä päässyt varmuuteen, niin sitten vain kahlaamaan läpi tuolta muita vikapaikkoja: http://www.sjmautotechnik.com/troubl...ing/boost.html

          Comment


          • #6
            Tarkoittaako ahtojen katoaminen vain ahtojen laskemista vai vedon loppumista kokonaan, hetkelliseesti?

            Comment


            • #7
              siis ahdot katoaa välillä kokonaan ja välillä vaan laskee... kun vähän aikaa hellittää kaasulta niin taas palaa ahdot... ja täähän on mekaanisella ruiskulla 10 tappinen...

              Ja ahtoletkut mielestäni ehjät...

              Comment


                #8
                oliskohan ahtosten ohjaussolenoidi ehtoon puolella... jos on niin hyvä asia on että tulee samalla viritettyä :). Ko pieni sähköpalikka löytyy tulipellistä apukuskin puolelta ja siitä lähtee muutama letku ja yksi ainakin meni hukkaportille.

                Comment


                • #9
                  Letku vaan hukkaportin yläpäästä irti ja kokeilemaan.

                  Comment


                    #10
                    Heitetään nyt imuilman lämpöanturi ja sen johdotus tarkastuslistalle vielä. Omassa aikanaan pääsin peruspaineilta pois korjaamalla tuon.

                    Comment


                    • #11
                      Itsellä taisi vuotaa ne pienet alipaineletkut omassa 200 aikonaan.
                      Minulla teki sitä että ahdot nousi liian ylös ja motin vikavalo sytty tai sitten moottorin ohjaus pätkäsi vedot pois.
                      Millaiset välykset on turbossa oletko katsellut.

                      Comment


                      • #12
                        En ole vielä kerinny turboa katteleen muuta kun että kkk joku näytti olevan...

                        Garretin aattelin vaihtaa siihen mikähän olis sopivan kokoinen noin?

                        motti ilmeisesti täysin vakio paitsi kansi ja nokka-akseli on abt viripaketissa vaihdettu aikanaan...

                        Comment

                        Working...
                        X