Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Golfin koneen (1Z) sopivuus Audi A6: een

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Golfin koneen (1Z) sopivuus Audi A6: een

    Oon etsinyt tässä konetta A6 1, 9 Tdi (1Z) vm. 1996 avantiin. Nyt olis tiedossa 1Z kone, joka on ollut vuoden 97 Golfissa. Mitä kaikkea muutoksia siihen pitää tehdä, että se saadaan istutettua tuohon mun audiin? Entä kuinka työlästä tai aikaa vievää on esim. korvakkeiden yms. vaihto.

  • #2
    Itse vaihtelin pitkittäisen -98 AFN:n -96 poikittaisen 1Z:n tilalle.

    Eroja öljypumppu (imuputki), öljypohja, laturin/vesipumpun korvakko, öljytikku, äänieristeen kiinnikkeet, jakohihnan suojuksen alaosa näin yhtäkkiä.
    Imu- ja pakosarjahan sinulla on vanhassa koneessa.

    En kyllä itse enää alkaisi sovittamaan konetta eri suuntaan, tulee yllättävän kalliiksi ja vie aikaa.

    Laita vaikka 3B-Passatin AHU.

    Comment


    • #3
      Entä audi 80 koneet?

      Mitenkähän sit sopis Audi 80 vm 92-95 1Z koneet? Onkohan jollakin tähän heittää mitään tietoa. Niitä näyttäs olevan ainakin bildelsbasenin kautta saatavana pilvinpimein...

      Comment


        #4
        Eikai noissa isompia eroja ole, mutta kun eri autosta on kyse niin voihan siellä olla hieman eroja siinä kuinka se moottori on istutettu ko autoon.
        Yksi pieni ero uudempaan 1Z:aan voi olla tuo jakopään kiristimen malli. Uudemmissa, siis ainakin Golffin kohdalla 95->, on automaattikiristin. Vanhemmissa ei ole. Ei vaikuta siis sopivuuteen kuitenkaan

        Comment

        Working...
        X