Kyseessä -99 ässä.
Ensin vaihdoin pakokaasun lämpöanturin(2) kun antoi sille vikakoodia ja sitten samalla vaihdoin myös toisenkin kun ostin molemmat anturit. Antoi myös toisen vikakoodin: "Mass Air flow(signal too low)" ja kun kokeilin toisella mittarilla niin siltikkin antaa tuota samaa vikakoodia. Tehot tuntuis kuitenkin olevan hyvät nyt kun vaihdoin tuon pakolämpö anturin uuteen.
VAG-COM:lla katsottiin vähän tietoja ajossa niin Air mass flow arvot ei nouse kuin 0,5g/s -1,1g/s max. vedätyksellä. Silti auto tuntuis toimivan ihan hyvin vaikka näyttääkin tuolle ilmamassa vikakoodia. Ahtoja näytti Vag-Comilla kunnon vedolla n.1,2bar ja auto pitäisi olla lastutettu ed. omistajan toimesta(sitä en tiedä varmuudella että onko??).
Mitkä on vakio ässän ahdot? Väännöt näytti vag-com ohjelmalla kun hiukan painautti kaasua n. 450Nm pintaan. Mitä arvoja ehjän ilmamassa mittarin kuuluisi näyttää? Ja millä tavalla sen pitäisi vaikuttaa toimintaan/ tehoihin jos se on rikkinäinen, Kun tuntui että vaikka otti pois liittimenkin siitä ilmamassa mittarilta niin auto toimi samalla tavalla.
Ensin vaihdoin pakokaasun lämpöanturin(2) kun antoi sille vikakoodia ja sitten samalla vaihdoin myös toisenkin kun ostin molemmat anturit. Antoi myös toisen vikakoodin: "Mass Air flow(signal too low)" ja kun kokeilin toisella mittarilla niin siltikkin antaa tuota samaa vikakoodia. Tehot tuntuis kuitenkin olevan hyvät nyt kun vaihdoin tuon pakolämpö anturin uuteen.
VAG-COM:lla katsottiin vähän tietoja ajossa niin Air mass flow arvot ei nouse kuin 0,5g/s -1,1g/s max. vedätyksellä. Silti auto tuntuis toimivan ihan hyvin vaikka näyttääkin tuolle ilmamassa vikakoodia. Ahtoja näytti Vag-Comilla kunnon vedolla n.1,2bar ja auto pitäisi olla lastutettu ed. omistajan toimesta(sitä en tiedä varmuudella että onko??).
Mitkä on vakio ässän ahdot? Väännöt näytti vag-com ohjelmalla kun hiukan painautti kaasua n. 450Nm pintaan. Mitä arvoja ehjän ilmamassa mittarin kuuluisi näyttää? Ja millä tavalla sen pitäisi vaikuttaa toimintaan/ tehoihin jos se on rikkinäinen, Kun tuntui että vaikka otti pois liittimenkin siitä ilmamassa mittarilta niin auto toimi samalla tavalla.
Comment