Oli pakko aloittaa uusi vaikka oon nyt 3 päivää jo etsinyt haulla kaikkia vaihtoehtoja.
Eli auto ei käy kunnolla, mustaa tulee putkesta ja välillä sammuu tai kaikki kipinät häviää kerralla. Muuten käy röpöttäen melkeen kuin 3:lla mutta puolia irroittamalla ei ainakaan pysty löytämään pimeetä pyttyä kun kaikista tulee kipinää. Tulpat vaihdettu, kaikki puolat antaa kipinää, sytytyksenvahvistin n.1v vanha (motonet).
Vikakoodi:
Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 558 E
Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Coding: 04201
Shop #: WSC 06325
1 Fault Found:
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Onko ton vikakoodin ansiosta varmasti maf vaihtokunnossa?
Autolla kun ajaa esim kaasu pohjassa moottoritiellä niin välillä vetää normaalisti ja sitten katkeaa kun seinään koko meno.
Eli auto ei käy kunnolla, mustaa tulee putkesta ja välillä sammuu tai kaikki kipinät häviää kerralla. Muuten käy röpöttäen melkeen kuin 3:lla mutta puolia irroittamalla ei ainakaan pysty löytämään pimeetä pyttyä kun kaikista tulee kipinää. Tulpat vaihdettu, kaikki puolat antaa kipinää, sytytyksenvahvistin n.1v vanha (motonet).
Vikakoodi:
Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 558 E
Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Coding: 04201
Shop #: WSC 06325
1 Fault Found:
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Onko ton vikakoodin ansiosta varmasti maf vaihtokunnossa?
Autolla kun ajaa esim kaasu pohjassa moottoritiellä niin välillä vetää normaalisti ja sitten katkeaa kun seinään koko meno.
Comment