Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

jakohihnan vaihtoa oulussa 1.6l bensa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • jakohihnan vaihtoa oulussa 1.6l bensa

    Joo elikkä ois hihnan vaihto edessä, missä olis edullista vaihdattaa oulussa ja mitä tuo yleensä maksaa siis pelkkä työ jos osat hommaan itse ja kaunko ammattimies käyttää aikaa tuohon hommaan. kone on 1.6 litranen bensa. Onko koivikosta kokemuksia?

  • #2
    Koivikko on ainakin perus ilmastoinnin tsekkaus-huollot tehny ihan mallikkaasti. Normi LL-huollot olen teettänyt siinä Rinta-Joupin takana sijaitsevassa Suomen Autohuollossa. Tosin viimekerran jälkeen jäi sen verran paskan makua suuhun, etten mene uudestaan.

    Kannattaa varmaan kysästä Kaarvanilta ja Caranelta. Niistä olen ainakin kuullut hyvää ja ajattelin seuraavan huollon kokeilla jommassa kummassa.

    Comment


    • #3
      joo tuo suomen autohuolto mielestäni aika kallis paikka tuntiveloitukseltaan..

      Comment


      • #4
        Ite oon käyttänyt, jos ollu tarvetta käyttää, niin Vepsäläisellä rajakylässä. Hoitanu hommat aina suht mallikkaasti.

        http://www.autokorjaamovepsalainen.net

        Comment


        • #5
          Joo, huomasin SAH:in tuntiveloituksen siinä kun eberin aukasu/pikainen puhdistelu maksoi ~160e LL-huollon yhteydessä..

          Comment


          • #6
            "Joo elikkä ois hihnan vaihto edessä, missä olis edullista vaihdattaa oulussa ja mitä tuo yleensä maksaa siis pelkkä työ jos osat hommaan itse ja kaunko ammattimies käyttää aikaa tuohon hommaan. kone on 1.6 litranen bensa. Onko koivikosta kokemuksia?"

            Kysyitkö marmorilta (Pörhöltä) pakettitarjousta?

            Comment


            • #7
              en oo kyselly vielä mistään.. ei luulis tähän malliin olevan kovin kova homma vaihtaa..

              Comment

              Working...
              X