Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 B4 kytkinremontti ja kaasuläpän putsaus?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 80 B4 kytkinremontti ja kaasuläpän putsaus?

    Mitähän mahtaa maksaa osat kytkinremonttiin? Onko työnä kovinkin suuri?

    Entä tarviiko ostaa jotain varaosia, kun lähtee tuota kaasuläppäkoteloa putsailemaan? tiivisteitä? osanro? Miten työ käytännössä kannattaisi suorittaa (=ohjeet step-by-step)?

    kiitoksia jo etukäteen :)

    edit. kone siis 2.0E ABK
    Viimeksi muokannut yinx; 5.8.2009, 11:58.

  • #2
    Kytkinremppa voi olla työnä melkoinen: entisen auton kanssa pikkupaja teki töitä puolitoista päivää, oli laatikon irrotus hiukan hankalaa...

    Osien suhteen helpottaisi, jos tietäisi mikä kone kyseessä ;)

    Comment


    • #3
      Etuvetoiseen en pitänyt kytkinremppaa kovin pahana aikanaan, kannattaa vaan suosiolla irroittaa ensin raidetangon sisäpäiden kannatinlirpake hammastangosta niin mahtuu aski tulemaan taakse. :) Nestekytkinten ilmauksessa on monilla ollut ongelmia, joten itse tein niin että otin työsylinterin kokonaisena irti laatikosta. Muuta ihmeellistä siinä ei sitten juuri olekaan, vetarit irti ja aski irti koneen perästä jne.

      Miksi haluat putsata kaasuläppäkoteloa?

      Comment

      Working...
      X