No niin, hyvät veikkaukset tai vastaavat kokemukset ovat tarpeen. Tässä koodit
008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 9
Mileage: 92732 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 770 /min
Load: 21.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 89.0°C
Temperature: 45.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.716 V
012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification
P310B - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 93211 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 4703 /min
Load: 100.0 %
Speed: 98.0 km/h
Temperature: 88.0°C
Temperature: 36.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.589 V
Aikaisemmin vastaavat koodit, vaihdoin bensanpainesensorin (G247) kun vaikuttaa olevan tyyppivika. Nollasin koodit ja toimi pari viikkoa ongelmitta, kunnes taas tänään syttyi moottorin vikavalo ja nuo samat koodit ilmestyi uudelleen. Voisko nyt olla niin, että tuo sama osa on taas rikki ja joku muu vika sen rikkoo, vai voisiko vika olla itse painesäätimessä tai bensapumpussa? Tuolla ekalla vikakoodilla löytyi ross-techin sivuilta lisäksi mahdolliseksi vian aiheuttajaksi maf-anturi, imu- tai paluupuolen vuoto, bensapumppu, tai EVAP eli N80-venttiili.
Noistahan sitä tietysti täytyy alkaa ens alkuun sitten selvittämään, mutta milläpä tuota nyt bensan paineensäätimen tai bensapumpun toimivuuden toteaa muuta kuin uusimalla osia..? Ja ne on varmasti lähes ilmaisia...
Onko muilla siis ollut vastaavaa ongelmaa?
008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 9
Mileage: 92732 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 770 /min
Load: 21.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 89.0°C
Temperature: 45.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.716 V
012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification
P310B - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 93211 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 4703 /min
Load: 100.0 %
Speed: 98.0 km/h
Temperature: 88.0°C
Temperature: 36.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.589 V
Aikaisemmin vastaavat koodit, vaihdoin bensanpainesensorin (G247) kun vaikuttaa olevan tyyppivika. Nollasin koodit ja toimi pari viikkoa ongelmitta, kunnes taas tänään syttyi moottorin vikavalo ja nuo samat koodit ilmestyi uudelleen. Voisko nyt olla niin, että tuo sama osa on taas rikki ja joku muu vika sen rikkoo, vai voisiko vika olla itse painesäätimessä tai bensapumpussa? Tuolla ekalla vikakoodilla löytyi ross-techin sivuilta lisäksi mahdolliseksi vian aiheuttajaksi maf-anturi, imu- tai paluupuolen vuoto, bensapumppu, tai EVAP eli N80-venttiili.
Noistahan sitä tietysti täytyy alkaa ens alkuun sitten selvittämään, mutta milläpä tuota nyt bensan paineensäätimen tai bensapumpun toimivuuden toteaa muuta kuin uusimalla osia..? Ja ne on varmasti lähes ilmaisia...
Onko muilla siis ollut vastaavaa ongelmaa?
Comment