Kaverin puolesta kirjoittelen..
Eli auto oli jättänyt tielle aivan kuten polttoaine olisi loppunut. Vikakoodeja löytyi peräti 11 kappaletta, varmaankin jotain todella vanhoja koska auto on juuri tuotu viron puolelta suomeen, tuskinpa siellä hirveän aktiivisesti niitä nollailevat, ainakin auton muusta kunnosta päätellen ollut huonolla hoidolla. Auto uudestaan käymään ja kävi todella epätasaisesti eikä kestänyt antaa kaasua yhtään vaan tyhjäkäynti tippuu hitaasti kunnes sammuu. Tästä tuli vikakoodi joka viittasi johonkin tyhjäkäyntiventtiiliin, en tietenkään tallentanut sitä koodia.. nollauksen jälkeen ei ole tullut takaisin.
Vag-com ilmoittaa nokkien asennoksi auto sammuksissa 8,3 ja 0 astetta (olisikos ollu blokki 003 tai 004), ei varmaankaan ihan normaalia? voisikohan tuossa olla käynyt niin että jakohihna olisi päässyt jostakin syystä hyppäämään hampaan ylitse?
Auto on A8 vm.95 4.2 ABZ
Eli auto oli jättänyt tielle aivan kuten polttoaine olisi loppunut. Vikakoodeja löytyi peräti 11 kappaletta, varmaankin jotain todella vanhoja koska auto on juuri tuotu viron puolelta suomeen, tuskinpa siellä hirveän aktiivisesti niitä nollailevat, ainakin auton muusta kunnosta päätellen ollut huonolla hoidolla. Auto uudestaan käymään ja kävi todella epätasaisesti eikä kestänyt antaa kaasua yhtään vaan tyhjäkäynti tippuu hitaasti kunnes sammuu. Tästä tuli vikakoodi joka viittasi johonkin tyhjäkäyntiventtiiliin, en tietenkään tallentanut sitä koodia.. nollauksen jälkeen ei ole tullut takaisin.
Vag-com ilmoittaa nokkien asennoksi auto sammuksissa 8,3 ja 0 astetta (olisikos ollu blokki 003 tai 004), ei varmaankaan ihan normaalia? voisikohan tuossa olla käynyt niin että jakohihna olisi päässyt jostakin syystä hyppäämään hampaan ylitse?
Auto on A8 vm.95 4.2 ABZ
Comment