Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 cabrioletin hankintaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi 80 cabrioletin hankintaa

Pitkään on poltellut saada avo-auto alle, ja nyt tuntuu kuume menevän kolmannelle mittarille.
    Haluttu aihio on vain ja ainoastaan vanhempi 80 korinen Audi Cabriolet.
    Tarjontaa tuntuu olevan mualimalla ihan kivasti. Vielä aiheeseen enemmälti perehtymätön tuntuu olevan kaiken mahdollisen lisätiedon tarpeessa.

Millaisia tyyppivikoja noista kannattaa katsella?
    Onko noihin varaosia vielä miten hyvin tarjolla?

Mitä muuta tulee mieleen?

Ruatsin puolella on yksi herkku mitä olen nyt katsellut ja Eestissäkin on yksi ihan mielenkiintoinen aihio.

Nämä FAQ-topicit varmaan kahlasit jo läpi? http://www.audiclub.fi/forum/showthread.php?t=53013

Tuli kerättyä nuo vuosi tai pari sitten kun Cabriokuume oli itsellä kovasti päällä. Ei se ole mihinkään vieläkään lähtenyt mutta seitsemän auton loukussa yhdestä täytyisi päästä eroon ennen kun voi mitään hankkia lisää. Mulla oli/on hakusessa joko 2.3E manuaali tai sitten 2.8 V6 automaatti mutta ehdottomasti nahkasisustalla ja kylmäkoneella. Ei muuten ole riesaksi asti moisia..

Comment

Katohan vaan, vaikka mä taas vartin etsin. Toi FAQ on varmaan liian vaikea löytää.

Tiedossa olevia hyviä ehdokkaita sopii tarjota.
      Viimeksi muokannut JAP3; 17.6.2009, 23:22.

Comment

Kovasti tekisi mieli hankkia tuo Viron puolella oleva laite. Onko kellään kontakteja Viron puolelta. Voisi laittaa jonkin tarkastamaan tuota laitetta.
        Muukin jeesi mahdolliseen auton hakuun lahden tuolta puolen tulisi ihan tarpeeseen..

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja LOWR1D3R Näytä viesti
          Kovasti tekisi mieli hankkia tuo Viron puolella oleva laite. Onko kellään kontakteja Viron puolelta. Voisi laittaa jonkin tarkastamaan tuota laitetta.
          Muukin jeesi mahdolliseen auton hakuun lahden tuolta puolen tulisi ihan tarpeeseen..
          Kysele kiireaudilta Viron tarkasteluista.

Comment

Working...
          X