Eli tyhjäkäynnillä ollessa se kuuluu pahiten. Epäilisin että se on laturin tai ohjaustehostimenpumpun laakeri, koska se kuuluu enemmän siltä puolelta, mutta siis haluaisin tietää mikä noista yleensä on se joka hajoaa jos jollain on kokemusta? Kiitos
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi a4 1.8t -01 rohisee oudosti
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
itsellä (AVJ moottorissa) oli törkeen paha käyntiääni tyhjäkäynnillä (olis luullu diisseliks)...
Vaihdettiin kannen sisällä kulkeva ketju ja tämän kiristäjä, lisäksi jakopään kiristäjästä oli antautunut sellanen jousikuormitteinen tappi joka kirraa kiristinrullaa.. kaikki äänet hävisi mutta remonttiin meni yli 1000,- euroa..
Comment
-
Joo o :/
Toivon todella, että se on tuo ensimmäinen vaihtoehto, koska täytys aika tiukalla budjetilla selvitä... Ääni on kuulunu hiljaa jo jonkun aikaa, mutta nyt noin viikko sit se meni aikalailla pahemmaksi....
Comment
-
Näyttäis
Näyttäis olevan viskoosituulettimen laakeri... nyt tarttis nopeesti tietoa, että pystyykö siihen sen pelkän laakerin vaihtamaan?
Comment
-
Soitin motonettiin niiden viskosta, niin myyjän kertoman mukaan siinä tulee ainoastaan laakeri joka on siinä propellis kiinni, mutta siiitähän lähtee se akseli-tappi, niin mistä sen laakerin saa tai millanen systeemi se edes on? Tuntuu että se laakerin on menny sieltä syvemmältä, kun siinä on sellainen kuppi...
Comment
-
Nyt sain sen purettua, eli siinä on sellanen iso metalli runko mistä lähtee sellanen korva, missä on sitten se akselitapinlaakeri, onko tietoa miten se sieltä korvasta lähtee vai tarviiko vaihtaa koko systeemi?
Comment
-
Sen viskon sain irti, mutta siihen runkoon jäi akselitappi missä on laakeri ja se täytyy vaihtaa...
Comment
Comment