Potilaana 2001 A4 2.0, ALT moottorikoodilla. Mittaristossa palaa moottorin vikavalo(on palanut jo puoli vuotta) ja antaa V-checkerillä vikakoodiksi
17927, P1519 eli camshaft postition actuator circuit. Vikakoodia oli myös että käy hiukan rikkaalla mutta johtunee tuosta edellisestä?
Auto siis on ollut jo kauan ajossa ilman sen kummempia häiriöitä, vikavalo vain olisi kiva saada pois mittaristosta nyt viimein. Lähtee pois kyllä nollaamalla koodit mutta tulee takaisin n. 50km jälkeen.
Kannattaisiko aloittaa nokka-akselin asentotunnistimen vaihdolla (Hall 058905161B) vai voisiko taas syynä olla kampiakselin asentotunnistin (078906433A) kuten parissa A4:ssa joita käsitelty aiemmin foorumilla? Käyntiin lähtö tai käynti ongelmia ei autossa ole.
17927, P1519 eli camshaft postition actuator circuit. Vikakoodia oli myös että käy hiukan rikkaalla mutta johtunee tuosta edellisestä?
Auto siis on ollut jo kauan ajossa ilman sen kummempia häiriöitä, vikavalo vain olisi kiva saada pois mittaristosta nyt viimein. Lähtee pois kyllä nollaamalla koodit mutta tulee takaisin n. 50km jälkeen.
Kannattaisiko aloittaa nokka-akselin asentotunnistimen vaihdolla (Hall 058905161B) vai voisiko taas syynä olla kampiakselin asentotunnistin (078906433A) kuten parissa A4:ssa joita käsitelty aiemmin foorumilla? Käyntiin lähtö tai käynti ongelmia ei autossa ole.
Comment