Noniin,
opettelin tuossa logittamaan tuolla VAG comilla niin huomasimpas että lämmöt nousevat aika korkeelle. Vagcom näyttää melkein ja jopa yli 100 astetta vaikka mittarissa seisoo 90. Ei taida olla ihan normaalia?
Lisäksi vielä kävin tekemässä logitus päällä pari vetoo niin maf arvo jäi jopa alle 100taan. Eikös se pitäisi olla AVJ koneessa lähemmäs 120?
Auto ei sinänsä tunnu vikaiselle vai onko minun persdyno tottunu jo johonkin tehon alentumaan :)
Autoa ei ole lastutettu.
Tässä ois pari CSV tiedostoo joissa on ainakin lämpötila, maf sekä lamda.
http://www.jpautotuning.fi/media/LOG01001025002.CSV
http://www.jpautotuning.fi/media/LOG01002004xxx.CSV
Vikakoodeja ei ole ollenkaan ja ahtopaine on autogaugen mukaan millin vajaa 0.5
Tietenkin saatoin tehdä jotain väärin tuossa vedätyksessä. Mikähän mahtaa olla se oikeaoppinen tapa että saisi maksimiksi tuon MAFin arvon jos se siitä on kiinni?
opettelin tuossa logittamaan tuolla VAG comilla niin huomasimpas että lämmöt nousevat aika korkeelle. Vagcom näyttää melkein ja jopa yli 100 astetta vaikka mittarissa seisoo 90. Ei taida olla ihan normaalia?
Lisäksi vielä kävin tekemässä logitus päällä pari vetoo niin maf arvo jäi jopa alle 100taan. Eikös se pitäisi olla AVJ koneessa lähemmäs 120?
Auto ei sinänsä tunnu vikaiselle vai onko minun persdyno tottunu jo johonkin tehon alentumaan :)
Autoa ei ole lastutettu.
Tässä ois pari CSV tiedostoo joissa on ainakin lämpötila, maf sekä lamda.
http://www.jpautotuning.fi/media/LOG01001025002.CSV
http://www.jpautotuning.fi/media/LOG01002004xxx.CSV
Vikakoodeja ei ole ollenkaan ja ahtopaine on autogaugen mukaan millin vajaa 0.5
Tietenkin saatoin tehdä jotain väärin tuossa vedätyksessä. Mikähän mahtaa olla se oikeaoppinen tapa että saisi maksimiksi tuon MAFin arvon jos se siitä on kiinni?
Comment