Eli ois tarkoitus hakia Saksasta...(liput jo varattu :) perheeseen toinen A6:n ja bensa koneella nimenomaan (ajoa tulee n.10tkm vuoteen). Onko minkä tyyppisiä vikoja havaittu seuraavissa koneissa: 2,8,2,7t tai 4,2 ?
Mikä ois kestävin ja kulutukseltaan järkevin suhteessa tehoon ?
1,8T on saksassa sen verran vähän että se on melkeimpä pois laskuista sekä 2,4 näkyis kulutuksiltaan olevan samaa luokkaa kuin 2,8 ja 2,7t ? lisäksi kun päästöverotukset on painamassa päälle näkyy 2,4 olevan jopa isommat co-päästöt kun 2,8 koneessa (tosin minimaalinen ero).
Onko näissä koneissa vastaavan ikäisten diiseli koneiden tapaisia isompia tyyppivikoja olemassa ?
Kiitokset jälleen vinkeistä ja kokemuksista etukäteen !
Mikä ois kestävin ja kulutukseltaan järkevin suhteessa tehoon ?
1,8T on saksassa sen verran vähän että se on melkeimpä pois laskuista sekä 2,4 näkyis kulutuksiltaan olevan samaa luokkaa kuin 2,8 ja 2,7t ? lisäksi kun päästöverotukset on painamassa päälle näkyy 2,4 olevan jopa isommat co-päästöt kun 2,8 koneessa (tosin minimaalinen ero).
Onko näissä koneissa vastaavan ikäisten diiseli koneiden tapaisia isompia tyyppivikoja olemassa ?
Kiitokset jälleen vinkeistä ja kokemuksista etukäteen !
Comment