Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Millä keinoin noita on saatu auki? Juuri hajosi kamasa-toolsin vajaa metrinen vääntövarsi, kun yritin tuota auki (tähän mennessä kaikki on sillä auennut).
Monesti käy juuri noin että avaimet vain hajoavat kun käytetään suurta vääntövoimaa. Laadukas iskevä pulttipyssy riittävän suurella ilmaletkulla on korvaamaton apu!
saa muttei tartte!!! pikkasen lämpöä niin auttaa heti joku valopää on pannu sinne lukkoliimaa sitten uudella pultilla ja öljyn kans kasaan niin pitää nuo momentitkin paremmin kutinsa...
vanhaan aiheeseen palaten. millä ja miten ton kampuran saa pysymään paikoillaan? vai tuleeko tähän tarkoitukseen juuri se kampiakselin lukitus tappi? ja mihin reikään se pitää tuossa tökätä?
Okei hyvä kiitoksia. Ei mene aika miettiessä kun tuo eteen tulee. Kyllähän tuota tuli alettua. Kun tallipaikkakin on. Enään ois kardaani, kytkimen sylkkä ja lämppärin kennon letkut niin se ois sitten ulkona.
Stefan vaihto on minullakin meneillään 7A-moottoriin.
ETKA:n mukaan V6 ja 5-syl ( 7A ) moottorissa on sama stefa 35x48x10 mm ( b 054 115 147 B ).
Stefan kohdalta akselin halkaisia on 35 mm.
Uudessa stefassa reiän halkaisia on n. 33 mm ( ja vähän päälle ), joten puristuvuus akseliin on huono.
Tilasin Kentso Oy:stä stefan 34x48x8 mm, tulee ensiviikolla, joten katsotaan laitanko sen sitten paikoilleen ( laitettu paikoilleen ).
Vuonna 2011 kiinnitin saman alkuperäisen pultin paikolleen, ja onhan tuo kestänyt.
Uusi pultti oli tosin ostettuna, mutta kierre oli koneistettu vinoon joten sitä ei voinut käyttää.
Comment