Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Automaattilaatikon säätö

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Automaattilaatikon säätö

    Mitenkähän saisi nopeimman vaihteen "lukkiutumisnopeutta" laskettua?? On aika typerän tuntuista körötellä vähän päälle 100km/h kun joutuu taiteilemaan koko ajan kaasulla nopeuden pitämiseksi ( kierrokset n 2700 )
    Kun nostaa kierrokset lähelle 4000, laatikko lakkaa luistamasta ja ajamisesta tulee mukavaa siihen asti kunnes vastaan tulee peltinen välähtelevä laatikko

    #2
    Olisko laatikossa sitten vain oikeasti jotain vikaa, jos ei lukitte kuin reippailla kierroksilla?
    Luistaminen, kun ei ole normaalia satasen vauhdissa varmaan ns vanhemmilla laatikoillakaan.

    Jos tuo on tuossa -86:ssa niin ei taida olla mitään elektroniikkaakaan millä saisi paljoa tsekattua toimintaa.
    Ja jos ei ole öljyjä ja suodattimia vaihdeltu, niin nillä voisi aloittaa.

    Comment


      #3
      Ei kai tuossa ole lukkoa. 3-nopeuksinen luistolaatikkohan siinä on.
      Vasta C4 koriin tuli 4-nopeuksinen lukollinen vaihteisto.

      Itselläni oli -89 lötkö automaatilla aikoinaan. Nopeuden pitäminen korvakuulolla oli mahdotonta koska kierroksen vaeltavat jonkin verran. Vakionopeudensäädin oli välttämätön.

      Comment


        #4
        Oukei.

        Eipä ole tosiaan tuon ikäluokan tomaattia ollut. V8:ssa oli lukollinen lodju.

        Comment


          #5
          Löytyisiköhän keltään kunnollista räjäytyskuvaa moisesta laatikosta. Audin omissa kirjoissa on vain pikainen ilmoitus tomaattilaatikosta ja manuaalista onkin sitten juttua liiankin kanssa.
          Ei tainnut löytyä
          Ilmeisesti tuon laatikon körötelyominaisuudet ovat vähän samankaltaiset kuin powerglidessa= "pientä" kuminauhamaisuutta.
          Viimeksi muokannut artolainen; 18.5.2009, 19:40.

          Comment

          Working...
          X