Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAN vikakoodit?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    AAN vikakoodit?

    2 Faults Found:
    00540 - Knock Sensor 2 (G66)
    03-10 - No Signal - Intermittent
    00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
    06-10 - Signal to High - Intermittent

    Mistä nämä anturit löytyy C4 S6:sta? Mitään varsinaista vikaa ei tunnu olevan koneessa. Nämä tulivat eteen, kun tarkistin "huvikseni" vikakoodit.

    #2
    http://www.s2-audi.co.uk/work_shop.htm

    Tuolta varmaan löytyy apuja.

    Comment


      #3
      Mappikoodista en piittaisi. Noita joskus tulee, kun mennään anturin skaalan ylärajoilla. Nakuanturi vaihtoon.

      Comment


        #4
        Vaihdetaan nakuanturi. Ilmeisesti sijaitsee imusarjan alla koneen takapäässä. Ja uusi kiristettävä 20 Nm jotta toimii oikein.

        Keskikulutus näyttää muuten hieman nousseen, joten kyllä tuon hajoamisella ainakin siihen on ilmeinen vaikutus.

        Comment


          #5
          55e maksaa uusi anturi minulta hankittuna.

          Comment


            #6
            Minulta hävisi nakuanturan vikakoodit, kun käytin antureiden piuhojen liittimiä irti ja laitoin takaisin kiinni. Tuon "remontin" jälkeen ajeltu ainakin vuosi, eikä ole vikakoodit tulleet takaisin.

            Comment


            • #7
              Ilmeisesti myös ABY koneessa tuo G66 knock sensor on hytin puoleisessa päässä konetta. Onneksi suht helppo vaihtaa. Putsasin jo vihreän ja sinisen liittimen, mutta ei auttanut.

              Pystyykö tuon jotenkin mittaamaan, onko hengissä?

              Edelleen pukkaa vikaa.

              Mistä tuon saisi suht pikaisesti?

              Comment


                #8
                Toi G66 on kakkosanturi ja jakopään puoleinen, itsehän en tätä uskonut ennekuin kolmannen anturin vaihdon jälkeen otin syylärin irti ja kirin tuon etummaisen anturin kiinnityspultin

                Comment


                • #9
                  Aika kumma, kun tuo yllä oleva manuaali väittää juuri päinvastaista. Pitää kokeilla kiriä kumpikin, mikäli nyt on löysällä.
                  Sitten pitää selvittää jotenkin, että kumpi niistä oikeasti on sökö, jos kiristäminen ei auta.

                  Joutuu varmaan tämän reissun ajelee vika päällä. Kotona sitten pääsee tonkimaan asian kunnolla.

                  Comment

                  Working...
                  X