Auto (AAR, Ke-jet) teki tänään täydellisen topin kun yritin käynnistää, ei inahdustakaan. Ekaksi tulee mieleen pa-pumppu. Edellisestä autosta jäi liki uusi K-jetin (KU) pumppu. Sopiiko se suoraan uudempaan sataseen?
Oireina ovat olleet: Jonkin sortin nykimistä on ollut havaittavissa jo jonkin aikaa. Vapaalla ajelu risteykseen tullessa ei oikein onnistu kun kiekat alenevat vapaalla alle 500:n ja siitä nousevat sitten pikku hiljaa. Pieni nykäys tai täräys saattaa sammuttaa koneen tuossa rullausvaiheessa. Ennen käynnistystä pumppu sirisee sen pari sekuntia kun kerää painetta ja katkaisee sitten normaalisti. Eikä ulvo millään lailla. Juurikaan yli 4000-4500 kierroksen ei ole kivutta ottanut, rupeaa silloin hyytymään. tuonne asti on vetänyt oikein hyvin kaikilla vaihteilla. KU ainakin kiersi hyvin yli kuuden tonnin.
Olisiko arvon asiantuntijaraadilla muita ehdotuksia vaivan luonteeksi? Virranjakajan kosketukset puhdistin eikä niissä ole pahoja kulumia pinnoissa, vaihdoin ne tavanomaiset romppeet viime kesänä.
Oireina ovat olleet: Jonkin sortin nykimistä on ollut havaittavissa jo jonkin aikaa. Vapaalla ajelu risteykseen tullessa ei oikein onnistu kun kiekat alenevat vapaalla alle 500:n ja siitä nousevat sitten pikku hiljaa. Pieni nykäys tai täräys saattaa sammuttaa koneen tuossa rullausvaiheessa. Ennen käynnistystä pumppu sirisee sen pari sekuntia kun kerää painetta ja katkaisee sitten normaalisti. Eikä ulvo millään lailla. Juurikaan yli 4000-4500 kierroksen ei ole kivutta ottanut, rupeaa silloin hyytymään. tuonne asti on vetänyt oikein hyvin kaikilla vaihteilla. KU ainakin kiersi hyvin yli kuuden tonnin.
Olisiko arvon asiantuntijaraadilla muita ehdotuksia vaivan luonteeksi? Virranjakajan kosketukset puhdistin eikä niissä ole pahoja kulumia pinnoissa, vaihdoin ne tavanomaiset romppeet viime kesänä.
Comment