Potilas on siis s4 B5 MTM stage 2.
Mikähän mahtaa olla vialla, kun aina joskus alkaa helvetillinen kolina moottorista?? Vaikuttaisi tulevan kuskin puolelta.
Se alkaa aivan yhtäkkiä ja loppuu sitten jossain vaiheessa kuin seinään.
Toinen vika on sellainen että aina välillä auto menee vikatilaan, eikä ahda kuin sen 0.3 tai 04.
Kaasuläppä on sopeutettu. Ahto/imuvuotoja olen etsinyt ja f-letku olikin halki.
MAF, lambdat, bypassit, F-letku ja n75 vaihdettu. Pakosarjat on myös vaihdettu peltisiin ja turbohuollot tehty siinä samalla.
Nokkia en ole tutkinut, mutta hassulta tuntuu että jos vika olisi niissä, niin miksi se aina loppuisi ihan yhtäkkiä...
Järjestelmän paineistuksesta vielä sellainen kysymys, että kuinka nopeasti paineen kuuluisi laskea, kun lopettaa paineilman antamisen?
Jos työnnän sen 0,5 baria ja lopetan, niin paine laskee heti.
Onko normaalia?
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta uutena audistina en näistä oikein tiedä...
Mikähän mahtaa olla vialla, kun aina joskus alkaa helvetillinen kolina moottorista?? Vaikuttaisi tulevan kuskin puolelta.
Se alkaa aivan yhtäkkiä ja loppuu sitten jossain vaiheessa kuin seinään.
Toinen vika on sellainen että aina välillä auto menee vikatilaan, eikä ahda kuin sen 0.3 tai 04.
Kaasuläppä on sopeutettu. Ahto/imuvuotoja olen etsinyt ja f-letku olikin halki.
MAF, lambdat, bypassit, F-letku ja n75 vaihdettu. Pakosarjat on myös vaihdettu peltisiin ja turbohuollot tehty siinä samalla.
Nokkia en ole tutkinut, mutta hassulta tuntuu että jos vika olisi niissä, niin miksi se aina loppuisi ihan yhtäkkiä...
Järjestelmän paineistuksesta vielä sellainen kysymys, että kuinka nopeasti paineen kuuluisi laskea, kun lopettaa paineilman antamisen?
Jos työnnän sen 0,5 baria ja lopetan, niin paine laskee heti.
Onko normaalia?
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta uutena audistina en näistä oikein tiedä...
Comment