Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 kolisee välillä...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Joo kieltämättä oman työn tuplatarkistus pitäs olla tomosessa hommassa ihan rutiinia. Eikös se pidä kampurasta pyöräyttää kerran ja kattoo, et merkit tulee kohilleen seuraavallakin kierroksella.

    Comment


    • #62
      Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viesti
      Eikös se pidä kampurasta pyöräyttää kerran ja kattoo, et merkit tulee kohilleen seuraavallakin kierroksella.
      Juuri näin. Melkein sen kyllä huomaa jo heti kiristäjän kiristyessä...

      Comment


      • #63
        Kyllä se kannattaa pyöräyttää vähintään kahdesti. Yleensä aina se hihna asettuu sen verran eri kohtaan että sen saa ajoittaa uudestaan.

        Comment


        • #64
          Tulipahan otettua kone pois ja todettua kummankin pakosarjan (xs-power) olevan halki ja AINAKIN toisen turbon olevan liian väljä... Kolinat kun loppuu, niin muut kitinät jatkaa.
          Kuinkahan paskoja noi kiinan silikoniletkusarjat mahtaa olla?

          Comment


          • #65
            Mitkä ahtimet siellä oli?
            Aikasemmin kun juteltiin, niin sain käsityksen, et oli XS-powerin downpipe. Mut onkin pakosarjat?

            Comment


            • #66
              Downpipet on vakiot ja pakosarjat on xs. Turbot näyttää ihan orkkiksille. En niitä eilen sen enempää tutkinut, kun alkoi savu nousta korvista...

              Comment


              • #67
                Eipä ole eka kerta kun kuulen että nuo pakosarjat halkeaa. Itselläkin on sellaiset hyllyssä, ja taitaa siellä edelleen pysyä :)

                Comment


                • #68
                  Suosittelen ne siellä pitämäänkin. =D
                  Noi mun on ainakin halkeillut ihan huolella! Mitkähän pakosarjat olisi järkevät seuraavaksi? Ei mitään törkyhintaisia. On mulla tuolla ehjät vakiosarjatkin, mutta en niitä uskalla laittaa murtumis ongelmien takia.

                  Comment


                  • #69
                    Otapas niistä kuvia. Missään ei ole näkynyt niistä kuvia rikkonaisina, vaikka puhetta on ollut paljon. Olisi kiva nähdä.

                    Ehjät (prefacelift) vakiosarjatkin saa kestämään, itse juuri ehjäilin omat rikki menevät.

                    Comment


                    • #70
                      PLÖTSIS

                      Anteeksi huonot kuvat. Otin äsken kännykällä...

                      Comment


                      • #71
                        Joo, vähän huonojahan nuo on, mutta pääsee kärryille. Otapas sitten kunnon kuvat kun ne on irti.

                        Comment


                        • #72
                          Onkos millainen homma rakennella niistä prefacelift pakosarjoista kestävät?
                          Ajattelin vaan että mitä ton pakosarjahomman kanssa tekisi... Saisikohan joku seppä noista XS:stä ihan toimivat vielä?
                          Nyt aion laittaa rs4 föönit tilaukseen, niin mitä kaikkea mutta tarvii vaihtaa kuin imuputket?

                          Comment


                          • #73
                            No kyllä niitä muutaman tunnin saa näperrellä, riippuu vähän siitä että miten siistit niistä haluaa. Laittelen tuonne omaan projekti-aiheeseen niistä kuvia kunhan ehdin tehdä.

                            Tuskin kannattaa niitä kiinansarjoja enään käyttää, halkeaa seuraavan hitsisauman vierestä. Kauanko ne muuten kesti?

                            RS4 turbojen kanssa ei tarvii pakosti muuta kuin ne imuputket.

                            Comment


                            • #74
                              KLIK
                              KLAK
                              KLOK

                              Kännykuvia taas. Pahoittelen...

                              Comment


                              • #75
                                Kyllä noista saa hyvin selvää. Kauanko nuo kesti?

                                Comment


                                • #76
                                  En itseasiassa oikein tiedä... Ne oli kiinni silloin kun auton ostin. Ainakin 2 vuotta ne siis kesti! =D

                                  Comment


                                    #77
                                    Ei näytä edes vanhoille nuo sarjat ja nyt jo rikki.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Onkohan vika materiaalissa vai hitsauksessa?

                                      Comment

                                      Working...